Jeg fandt en gynge i dag og tog en tur.
-
Det er ret lang tid siden jeg har gjort det sidst, og det var utvetydigt #EnGodTing
Hvad har du lavet for nylig som du ikke plejer?
-
Det er ret lang tid siden jeg har gjort det sidst, og det var utvetydigt #EnGodTing
@folfdk Gået tur med en hund! Det er sødt hvor glade de bliver, de små kræ.
-
@folfdk Jeg har siddet en halv time på en bænk i skyggen af et morbærtræ, og hilst på to tyske turister, som var udrustet med en gribetang, så de kunne nå de modne bær (de nederste var allerede plukket).
Efter sigende skulle morbær være de allerlækreste bær, men med dårlig holdbarhed. -
@folfdk Jeg har siddet en halv time på en bænk i skyggen af et morbærtræ, og hilst på to tyske turister, som var udrustet med en gribetang, så de kunne nå de modne bær (de nederste var allerede plukket).
Efter sigende skulle morbær være de allerlækreste bær, men med dårlig holdbarhed.Det lyder som en hyggelig halv time!
Gav de nogen fra sig? Eller gik du før de begyndte at plukke? (Eller måske gik de efter et andet morbærtræ end det du sad under
) -
Efter sigende skulle morbær være de allerlækreste bær, men med dårlig holdbarhed.@ondekvinde @folfdk morbær er fantastisk lækre.
-
@folfdk Gået tur med en hund! Det er sødt hvor glade de bliver, de små kræ.
Det er også lang tid siden jeg har gjort det.
Min veninde er ved at få/adoptere en hund, så måske jeg snart skal afsted på sådan en tur

-
Det lyder som en hyggelig halv time!
Gav de nogen fra sig? Eller gik du før de begyndte at plukke? (Eller måske gik de efter et andet morbærtræ end det du sad under
)@folfdk det var rart. T fik lov at låne tangen og smagte bærrene. Jeg er ikke så vild med bær, så jeg nød bare forestillingen

-
@folfdk det var rart. T fik lov at låne tangen og smagte bærrene. Jeg er ikke så vild med bær, så jeg nød bare forestillingen

God arbejdsfordeling!