Okay, sådan en dag som i dag hvor jeg ikke nåede mit tog, hvor jeg har brugt 120 kr på pladsbilletter og hvor der er forsinkelser og jeg har møg-ondt i poterne, der overvejer jeg da lige om jeg måske alligevel ikke bare skulle finde mig en hygge-tjans ...
-
Okay, sådan en dag som i dag hvor jeg ikke nåede mit tog, hvor jeg har brugt 120 kr på pladsbilletter og hvor der er forsinkelser og jeg har møg-ondt i poterne, der overvejer jeg da lige om jeg måske alligevel ikke bare skulle finde mig en hygge-tjans i Odense ...
-
Okay, sådan en dag som i dag hvor jeg ikke nåede mit tog, hvor jeg har brugt 120 kr på pladsbilletter og hvor der er forsinkelser og jeg har møg-ondt i poterne, der overvejer jeg da lige om jeg måske alligevel ikke bare skulle finde mig en hygge-tjans i Odense ...
@svedigtype Du kan checke om robotmafiaen i Odense mangler folk.

-
@svedigtype Du kan checke om robotmafiaen i Odense mangler folk.

@johnrohde Hvem er robotmafiaen i Odense
?Ikke at jeg er interesseret i job der, det skulle da være for at sabotere projektet så ...

-
@johnrohde Hvem er robotmafiaen i Odense
?Ikke at jeg er interesseret i job der, det skulle da være for at sabotere projektet så ...

@svedigtype Universal Robots, MIR, OnRobot, Odense Robotics og mange flere.
-
@svedigtype Universal Robots, MIR, OnRobot, Odense Robotics og mange flere.
@johnrohde Ah, okay, det bliver et nej herfra

Jeg vil langt hellere arbejde som sygeplejerske i et ambulatorium hvor jeg rent faktisk oplever en form for meningsfuldhed i mit arbejde.
-
@johnrohde Ah, okay, det bliver et nej herfra

Jeg vil langt hellere arbejde som sygeplejerske i et ambulatorium hvor jeg rent faktisk oplever en form for meningsfuldhed i mit arbejde.
@svedigtype Robotter er da meget søde. Her er et billede af en lille robot, der tilbragte en sommerferie på mit skrivebord derhjemme. Den flyttede rundt på en del dåseøl i den sommerferie.