Den er altså STADIG helt gal i EU - og det er desværre Danmark igen, der presser på for mere #chatcontrol Skriv til dine politikere - her især dem fra Socialdemokratiet.
-
Den er altså STADIG helt gal i EU - og det er desværre Danmark igen, der presser på for mere #chatcontrol
Skriv til dine politikere - her især dem fra Socialdemokratiet. -
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
Den er altså STADIG helt gal i EU - og det er desværre Danmark igen, der presser på for mere #chatcontrol
Skriv til dine politikere - her især dem fra Socialdemokratiet.@Kjaerulv Done.

-
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic
-
Skriv til dine politikere - her især dem fra Socialdemokratiet.@Kjaerulv Sendt! Tak for at dele. Jeg tror ikke det gør en forskel; folk er generelt ret følelsesladede når det kommer til store beslutninger - se bare vores "klimaindsats". Men jeg synes også det er vigtigt gøre opmærksom på at vi er nogle de er betænkelige ved de foreslåede metoder.
Jeg kan godt undres over Christel Shaldemose som jeg mindes i et interview har sagt at hun fortryder den cookie-lovgivning som hun trumfede igennem; og vi andre trækkes med.
-
@Kjaerulv Sendt! Tak for at dele. Jeg tror ikke det gør en forskel; folk er generelt ret følelsesladede når det kommer til store beslutninger - se bare vores "klimaindsats". Men jeg synes også det er vigtigt gøre opmærksom på at vi er nogle de er betænkelige ved de foreslåede metoder.
Jeg kan godt undres over Christel Shaldemose som jeg mindes i et interview har sagt at hun fortryder den cookie-lovgivning som hun trumfede igennem; og vi andre trækkes med.
@oldrup stine bosse er også i en sær rolle der
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
-
Skriv til dine politikere - her især dem fra Socialdemokratiet.@Kjaerulv jeg gætter på dem der er for har fået ordre fra København, det er jo stadig Hummelgaards våde drøm, med mere overvågning, selvom han ikke længere er justitsminister.
Vi skal huske det, når der er valg.
-
S strit@mastodon.social shared this topic