Se hvad jeg fandt under oprydning!
-
En smule sjovt, at jeg var med til at crowdfunde spillet - selvom jeg ikke ved en HAT om rollespil. Jeg syntes bare, at ideen var så god, at den fortjente støtte.
Og nu har jeg en kæreste, der er afsted til forskellige rollespil hele denne weekend, og som faktisk kan sørge for, at spillet bliver brugt snart 🤭
️@MThaastrup hvor sjovt, det skal vi også til at prøve snart! Vi har en nabo der elsker rollespil og som har spillet det med sine børn og gerne vil låne det ud til os.
Btw, kæmpe grønt flag (hvis man bruger det udtryk som det modsatte af rødt flag) ved din kæreste at han går op i rollespil

-
@MThaastrup hvor sjovt, det skal vi også til at prøve snart! Vi har en nabo der elsker rollespil og som har spillet det med sine børn og gerne vil låne det ud til os.
Btw, kæmpe grønt flag (hvis man bruger det udtryk som det modsatte af rødt flag) ved din kæreste at han går op i rollespil

@benjaminlj Det er totalt grønt flag, enig
️ -
@MThaastrup hvor sjovt, det skal vi også til at prøve snart! Vi har en nabo der elsker rollespil og som har spillet det med sine børn og gerne vil låne det ud til os.

@benjaminlj Er man så et omvandrende rødt flag hvis man aldrig har dyrket rollespil?
@MThaastrup -
En smule sjovt, at jeg var med til at crowdfunde spillet - selvom jeg ikke ved en HAT om rollespil. Jeg syntes bare, at ideen var så god, at den fortjente støtte.
Og nu har jeg en kæreste, der er afsted til forskellige rollespil hele denne weekend, og som faktisk kan sørge for, at spillet bliver brugt snart 🤭
️Jeg spillede det med min klasse, da vi havde et bordrollespilsforløb! Det fungerede så godt!
-
Jeg spillede det med min klasse, da vi havde et bordrollespilsforløb! Det fungerede så godt!
@Kaninfisk Jeg tror også, at det bliver hyggeligt

-
@benjaminlj Er man så et omvandrende rødt flag hvis man aldrig har dyrket rollespil?
@MThaastrup@svuorela @benjaminlj Nej, kun under mistanke

-
@svuorela @benjaminlj Nej, kun under mistanke

@MThaastrup Det må jeg så leve med at være
Jeg har aldrig været i et miljø hvor det blev dyrket. @benjaminlj -
@MThaastrup Det må jeg så leve med at være
Jeg har aldrig været i et miljø hvor det blev dyrket. @benjaminlj@svuorela @benjaminlj Det behøver slet ikke at være et miljø, tænker jeg. Jeg fandt fx p at crowdfunde helt uden kobling til rollespilsmiljø - fordi jeg er nysgerrig af natur

-
@svuorela @benjaminlj Det behøver slet ikke at være et miljø, tænker jeg. Jeg fandt fx p at crowdfunde helt uden kobling til rollespilsmiljø - fordi jeg er nysgerrig af natur

@MThaastrup @svuorela men det kræver dog nogen at spille det sammen med, så på den måde har man brug for det rette miljø.
-
@MThaastrup @svuorela men det kræver dog nogen at spille det sammen med, så på den måde har man brug for det rette miljø.
@benjaminlj @svuorela Rigtigt, men det kan man jo opsøge i alle større danske byer, hvis man har fået interessen