Er der noget mere pisse-frustrerende end at forsøge at være omhyggelig, rettidig, grundig, informerende, kommunikativ og lave forslag og vejledninger til arbejdsgange, og så aldrig komme i mål med noget som helst fordi alting først skal godkendes af le...
-
Er der noget mere pisse-frustrerende end at forsøge at være omhyggelig, rettidig, grundig, informerende, kommunikativ og lave forslag og vejledninger til arbejdsgange, og så aldrig komme i mål med noget som helst fordi alting først skal godkendes af ledere der har så forpulet mange opgaver at de aldrig har tid til at se det man har lavet igennem?!?
Jeg er ikke vred på lederne, men på omstændighederne og vilkårene!
I would like to RAGE 🤬!!
-
Er der noget mere pisse-frustrerende end at forsøge at være omhyggelig, rettidig, grundig, informerende, kommunikativ og lave forslag og vejledninger til arbejdsgange, og så aldrig komme i mål med noget som helst fordi alting først skal godkendes af ledere der har så forpulet mange opgaver at de aldrig har tid til at se det man har lavet igennem?!?
I would like to RAGE 🤬!!
@svedigtype Så kan vi måske også få lavet det skab til pindebrænde, så vi kan få det ud gennem døren...
🤪
*hides*
-
I would like to RAGE 🤬!!
@svedigtype 100. Har været der før.
-
@svedigtype 100. Har været der før.
@mrmatten Jeg har så svært ved at være i det, jeg føler jeg har spændetrøje på, altså ...
-
@mrmatten Jeg har så svært ved at være i det, jeg føler jeg har spændetrøje på, altså ...
@svedigtype ja... Men det betyder, at du går op i det, hvilket som udgangspunkt er positivt

Jeg er endt i en "nu har jeg sendt den videre, ikke længere mit problem" tilstand.. -
I would like to RAGE 🤬!!
@svedigtype Jeg skal lige bede dig rulle initiativ først, inden du kan rage.
Jeg er desuden vred på lederne på dine vegne.
-
@svedigtype Jeg skal lige bede dig rulle initiativ først, inden du kan rage.
Jeg er desuden vred på lederne på dine vegne.
@holsta Jeg sidder på den plads overfor @svedigtype og har også forberedt et par ting til mit initiativ - jeg er så som regel bare den sidste i rækkefølgen...
-
@svedigtype ja... Men det betyder, at du går op i det, hvilket som udgangspunkt er positivt

Jeg er endt i en "nu har jeg sendt den videre, ikke længere mit problem" tilstand..@mrmatten Jeg prøver så hårdt på det, men jeg synes det er -så- svært at meget af det arbejde jeg laver, er usynligt fordi det aldrig kommer videre ...
Det er ikke engang fordi det bliver bedømt og afvist, det bliver bare ikke reviewet.
Så ingen udover den leder der ikke har tid til at kigge det igennem ved hvad jeg laver eller at jeg laver noget ...
Det er absurd svært for mig at være i.
-
I would like to RAGE 🤬!!
Ej men FOR FUCKS SAKE DA OGSÅ!!!

Hvis det ikke kommer videre hvad er så pointen !?!
Altså, når de kaster penge efter dig, så skal det jo udnyttes at du laver et stykke arbejde!
Er der overhovedet noget du kan gøre?
Finpudse lidt på en af tingene og så gå hen til lederen og sige "du skal høre på lige i 5 minutter"?
Eller et eller andet som hjælper processen?Kæft jeg kan godt forstå det er frustrerende!