Igår eftermiddag besluttede min pc fra maj i år spontant at geninstallere med fabriksindstillinger med en besked om memory fejl.
-
Igår eftermiddag besluttede min pc fra maj i år spontant at geninstallere med fabriksindstillinger med en besked om memory fejl. Med hjælp fra lokal it guro fik vi installeret vores firma indstillinger i stedet. Nu har jeg, næsten, brugt hele formiddagen på at geninstallere programmer og sager. Det sidste der mangler er min adgang til et computer cluster via ny pup-key. Det kommer til at tage mellem 1 time og 1 dag. Jeg har nærmest intet produktivt udrettet på mit arbejde siden kl 14 1/10. Det er 5,5 timer. Hvor sender vi den regning hen? Lenovo?
-
Igår eftermiddag besluttede min pc fra maj i år spontant at geninstallere med fabriksindstillinger med en besked om memory fejl. Med hjælp fra lokal it guro fik vi installeret vores firma indstillinger i stedet. Nu har jeg, næsten, brugt hele formiddagen på at geninstallere programmer og sager. Det sidste der mangler er min adgang til et computer cluster via ny pup-key. Det kommer til at tage mellem 1 time og 1 dag. Jeg har nærmest intet produktivt udrettet på mit arbejde siden kl 14 1/10. Det er 5,5 timer. Hvor sender vi den regning hen? Lenovo?
Diagnosticeringsværktøj på pc var bagefter helt: “fejl? Hvafor fejl? Der er ingen hardware fejl her. Passer gaden!”.
🤯🤯
-
Diagnosticeringsværktøj på pc var bagefter helt: “fejl? Hvafor fejl? Der er ingen hardware fejl her. Passer gaden!”.
🤯🤯
Men også vi
️
️
️
️
️
️
️
️
️ let backup af alt -
Men også vi
️
️
️
️
️
️
️
️
️ let backup af alt@pms
Ja, det kan godt være at det er Lenovo man skal sende den regning til.Måske.
Det kan jo godt være at der faktisk er en eller anden skjult hardware fejl, som en udskiftning af din hardware (beklager, det vil selvfølgelig betyde endnu en geninstallere osv øvelse) ville kunne råde bod på. -
🤯🤯
Arhhhh nu har jeg hul igennem til clusteret sikke en lettelse!
-
Arhhhh nu har jeg hul igennem til clusteret sikke en lettelse!
@pms NØØØØRD.
-
@pms NØØØØRD.
-
-