Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Igår eftermiddag besluttede min pc fra maj i år spontant at geninstallere med fabriksindstillinger med en besked om memory fejl.

Igår eftermiddag besluttede min pc fra maj i år spontant at geninstallere med fabriksindstillinger med en besked om memory fejl.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
9 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
    pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
    pms@cupoftea.social
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Igår eftermiddag besluttede min pc fra maj i år spontant at geninstallere med fabriksindstillinger med en besked om memory fejl. Med hjælp fra lokal it guro fik vi installeret vores firma indstillinger i stedet. Nu har jeg, næsten, brugt hele formiddagen på at geninstallere programmer og sager. Det sidste der mangler er min adgang til et computer cluster via ny pup-key. Det kommer til at tage mellem 1 time og 1 dag. Jeg har nærmest intet produktivt udrettet på mit arbejde siden kl 14 1/10. Det er 5,5 timer. Hvor sender vi den regning hen? Lenovo?

    pms@cupoftea.socialP 1 Reply Last reply
    0
    • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

      Igår eftermiddag besluttede min pc fra maj i år spontant at geninstallere med fabriksindstillinger med en besked om memory fejl. Med hjælp fra lokal it guro fik vi installeret vores firma indstillinger i stedet. Nu har jeg, næsten, brugt hele formiddagen på at geninstallere programmer og sager. Det sidste der mangler er min adgang til et computer cluster via ny pup-key. Det kommer til at tage mellem 1 time og 1 dag. Jeg har nærmest intet produktivt udrettet på mit arbejde siden kl 14 1/10. Det er 5,5 timer. Hvor sender vi den regning hen? Lenovo?

      pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
      pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
      pms@cupoftea.social
      wrote sidst redigeret af
      #2

      Diagnosticeringsværktøj på pc var bagefter helt: “fejl? Hvafor fejl? Der er ingen hardware fejl her. Passer gaden!”.

      🤯🤯

      pms@cupoftea.socialP 2 Replies Last reply
      0
      • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

        Diagnosticeringsværktøj på pc var bagefter helt: “fejl? Hvafor fejl? Der er ingen hardware fejl her. Passer gaden!”.

        🤯🤯

        pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
        pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
        pms@cupoftea.social
        wrote sidst redigeret af
        #3

        Men også vi ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ let backup af alt

        folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
        0
        • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

          Men også vi ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ let backup af alt

          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
          folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
          folfdk@helvede.net
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @pms
          Ja, det kan godt være at det er Lenovo man skal sende den regning til.

          Måske.
          Det kan jo godt være at der faktisk er en eller anden skjult hardware fejl, som en udskiftning af din hardware (beklager, det vil selvfølgelig betyde endnu en geninstallere osv øvelse) ville kunne råde bod på.

          1 Reply Last reply
          0
          • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

            Diagnosticeringsværktøj på pc var bagefter helt: “fejl? Hvafor fejl? Der er ingen hardware fejl her. Passer gaden!”.

            🤯🤯

            pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
            pms@cupoftea.socialP This user is from outside of this forum
            pms@cupoftea.social
            wrote sidst redigeret af
            #5

            Arhhhh nu har jeg hul igennem til clusteret sikke en lettelse!

            holsta@mastodon.artH 1 Reply Last reply
            0
            • pms@cupoftea.socialP pms@cupoftea.social

              Arhhhh nu har jeg hul igennem til clusteret sikke en lettelse!

              holsta@mastodon.artH This user is from outside of this forum
              holsta@mastodon.artH This user is from outside of this forum
              holsta@mastodon.art
              wrote sidst redigeret af
              #6

              @pms NØØØØRD.

              folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
              0
              • holsta@mastodon.artH holsta@mastodon.art

                @pms NØØØØRD.

                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                folfdk@helvede.net
                wrote sidst redigeret af
                #7

                @holsta @pms "It takes one to know one" er det ikke sådan man plejer at sige 🤓

                sorenmriis@helvede.netS 1 Reply Last reply
                0
                • folfdk@helvede.netF folfdk@helvede.net

                  @holsta @pms "It takes one to know one" er det ikke sådan man plejer at sige 🤓

                  sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
                  sorenmriis@helvede.netS This user is from outside of this forum
                  sorenmriis@helvede.net
                  wrote sidst redigeret af
                  #8

                  @folfdk @holsta @pms

                  Jeg foretrækker: It takes one to appreciate one!

                  Lad os da for hulan give det et positivt spin, når vi kan.

                  folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
                  0
                  • sorenmriis@helvede.netS sorenmriis@helvede.net

                    @folfdk @holsta @pms

                    Jeg foretrækker: It takes one to appreciate one!

                    Lad os da for hulan give det et positivt spin, når vi kan.

                    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                    folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
                    folfdk@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af
                    #9

                    @SorenMRiis

                    Uuuhhh! Den var god!
                    Den husker jeg (måske) at bruge fremover 🤓

                    @holsta @pms

                    1 Reply Last reply
                    0
                    Svar
                    • Svar som emne
                    Login for at svare
                    • Ældste til nyeste
                    • Nyeste til ældste
                    • Most Votes


                    • Log ind

                    • Har du ikke en konto? Tilmeld

                    • Login or register to search.
                    Powered by NodeBB Contributors
                    Graciously hosted by data.coop
                    • First post
                      Last post
                    0
                    • Hjem
                    • Seneste
                    • Etiketter
                    • Populære
                    • Verden
                    • Bruger
                    • Grupper