Gratulerer så mye med dagen til vår alles kjære @tanketom!
-
@forteller Hurra, gratulerer med dagen @tanketom!
-
@forteller Hurra, gratulerer med dagen @tanketom!
@tjabergnissen @forteller Takkar og bukkar
-
@tanketom Jubel og gratulasjoner! Håpe du får kake og is og godvær og godt humør
(Æ ser du dele bursdag med fem av facebookvennan mine, så nu lure æ på ka datoen for ni måneder siden egentlig va!)
-
@tanketom Jubel og gratulasjoner! Håpe du får kake og is og godvær og godt humør
(Æ ser du dele bursdag med fem av facebookvennan mine, så nu lure æ på ka datoen for ni måneder siden egentlig va!)
@gaski Skal eg tru mor mi var det ei hotellkonferanse i Sandnes, men ikkje sikkert det stemmer for dine andre fem vener.
-
@tanketom @tjabergnissen @forteller masse til lykke!
-
@gaski Skal eg tru mor mi var det ei hotellkonferanse i Sandnes, men ikkje sikkert det stemmer for dine andre fem vener.
@tanketom Nu huske æ ikke kor gammel du e, men nærmere undersøkelser vise at tre av dem fylle hhv 35, 45 og 55, så kanskje det foregår et eller anna slags jubileum hvert tiår. Og for alt æ vet kan det være i Sandnes!
-
@tanketom Nu huske æ ikke kor gammel du e, men nærmere undersøkelser vise at tre av dem fylle hhv 35, 45 og 55, så kanskje det foregår et eller anna slags jubileum hvert tiår. Og for alt æ vet kan det være i Sandnes!
@gaski Sitat dotter: “Pappa ha bussjda. Han blir trettiSJU!”
-
@gaski Sitat dotter: “Pappa ha bussjda. Han blir trettiSJU!”
@gaski Eventuelt: "Pappa? Blir du FØRTI!?" "Nei, ikkje faen."
-
@gaski Eventuelt: "Pappa? Blir du FØRTI!?" "Nei, ikkje faen."
@tanketom Men tenk at inni hennes hode så kan sannsynligvis både trettisyv og førti like gjerne være tusen, så store tall som det e
-
@tanketom Men tenk at inni hennes hode så kan sannsynligvis både trettisyv og førti like gjerne være tusen, så store tall som det e
@gaski Ja, ho har ein sterk fascinasjon for tala 40 og 1000. Førstnemnde er sånn cirka så stort ho klarar å sjå for seg eit tal ("jei har vært i banehagen minst førti gangar!" – sistnemnde er berre megamassivt stort.