Så, kom så med det skybrud, så vi kan få det overstået… ☔️🌧️
-
Så, kom så med det skybrud, så vi kan få det overstået…
️
️ Er det en cloud service? …
Jeg finder selv ud 🥳
🦽
️ -
Så, kom så med det skybrud, så vi kan få det overstået…
️
️ Er det en cloud service? …
Jeg finder selv ud 🥳
🦽
️@simonjust hvis du får et skybrud indfanget, vil jeg gerne låne det, når du er færdig med det.
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@simonjust hvis du får et skybrud indfanget, vil jeg gerne låne det, når du er færdig med det.
@MThaastrup Jeg går i Ghostbusters-mode på altanen

-
@MThaastrup Jeg går i Ghostbusters-mode på altanen

-
@simonjust hvis du får et skybrud indfanget, vil jeg gerne låne det, når du er færdig med det.
@MThaastrup Det ku’ godt se ud som om, det kommer sydpå

-
@MThaastrup Det ku’ godt se ud som om, det kommer sydpå

@simonjust Vi fik 20 dråber, og nu er det væk igen og ikke en sky at spotte på vejrradaren.
Vejrsystemerne går altid udenom Aarhus. Det er som om, at de altid skifter kurs, når de rammer istidsdalen ved Skanderborg.
-
@simonjust Vi fik 20 dråber, og nu er det væk igen og ikke en sky at spotte på vejrradaren.
Vejrsystemerne går altid udenom Aarhus. Det er som om, at de altid skifter kurs, når de rammer istidsdalen ved Skanderborg.
@MThaastrup Det er den slags goder, der følger med, når man vinder Superligaen - så er der medvind hos DMI

-
@MThaastrup @simonjust det tordner og rumler her, men ingen regn endnu
-
@MThaastrup @simonjust det tordner og rumler her, men ingen regn endnu
@klgn @MThaastrup Vi fik en lille smule regn, men ikke noget, der modsvarer mængden af rumlelyde

-
@MThaastrup Det er den slags goder, der følger med, når man vinder Superligaen - så er der medvind hos DMI

@simonjust Men jeg er jo tilflytter og holder ikke med AGF
?Men der ER noget sært med vejret i den sydlige del af Aarhus. Jeg kan faktisk kun huske ET reelt tordenvejr der varede i timer i de mere end 25 år i byen. Og det er mindst 15 år siden.
-
@klgn @MThaastrup Vi fik en lille smule regn, men ikke noget, der modsvarer mængden af rumlelyde

@simonjust @MThaastrup NU regner det

-
@simonjust Men jeg er jo tilflytter og holder ikke med AGF
?Men der ER noget sært med vejret i den sydlige del af Aarhus. Jeg kan faktisk kun huske ET reelt tordenvejr der varede i timer i de mere end 25 år i byen. Og det er mindst 15 år siden.
@MThaastrup Nåh, ja - det glemte jeg lige i skyndingen

Det kan godt være, I bor i et tordenvejrsmæssigt smørhul