Når man bruger DR LYD appen, står der en video og kører foroven, et podcast som man IKKE har bedt starte.
-
Når man bruger DR LYD appen, står der en video (lydløst) og kører foroven, et podcast som man IKKE har bedt starte. Hvis man fortsætter med at lytte til en anden stream (i mit tilfælde DR P1 live-streamen) fortsætter videoen bare.
Flot, DR!
PS: Hvad med at ansætte nogen med en hjerne i design-afdelingen?
-
Når man bruger DR LYD appen, står der en video (lydløst) og kører foroven, et podcast som man IKKE har bedt starte. Hvis man fortsætter med at lytte til en anden stream (i mit tilfælde DR P1 live-streamen) fortsætter videoen bare.
Flot, DR!
@anderslund vi skal jo nødigt bruge for få resourcer. Så har folk råd til at leve. Ikke nogen god ide.
-
@anderslund vi skal jo nødigt bruge for få resourcer. Så har folk råd til at leve. Ikke nogen god ide.
@munin Nemlig. Godt vi har dr.dk, hvor mindst 17 indholdsløse "korte videoer" afspiller på ethvert givet tidspunkt

-
Flot, DR!
@anderslund Rent principelt bruger jeg ikke deres DR LYD app, 1. der er login der skal bruges, jeg formoder til profilering så de kan servere en mere indhold. 2. jeg kan ikke downloade feks en podcast via RSS, så en udsendelse kan gemmes til senere brug.
-
Flot, DR!
@anderslund jeg har ingen dr inside viden.
Men har oplevet mange gange at der bliver lavet et ok design. Her med en karrusel med tekst og et billede.
Og så kommer der en eller anden ind fra siden: der jan være video i alle vores andre karruseller. Og dem der lavede designet er der ikke længere til at sige nej. -
@anderslund Rent principelt bruger jeg ikke deres DR LYD app, 1. der er login der skal bruges, jeg formoder til profilering så de kan servere en mere indhold. 2. jeg kan ikke downloade feks en podcast via RSS, så en udsendelse kan gemmes til senere brug.
@Crisper Der kræves ikke login til DR LYD.
-
@Crisper ... og der kan downloades podcasts fra appen, men ikke fra hjemmesiden.
-
@anderslund jeg har ingen dr inside viden.
Men har oplevet mange gange at der bliver lavet et ok design. Her med en karrusel med tekst og et billede.
Og så kommer der en eller anden ind fra siden: der jan være video i alle vores andre karruseller. Og dem der lavede designet er der ikke længere til at sige nej.@borup dr.dk er jo en megatung hjemmeside, med alle de videoer. Men der er jo masser af godt indhold, og også noget godt design.