Jeg kom til at tænke på, at forskellen på et marked i 726 i Hedeby måske ikke er så forskelligt fra et marked i 2026 i København.
-
Jeg kom til at tænke på, at forskellen på et marked i 726 i Hedeby måske ikke er så forskelligt fra et marked i 2026 i København. Der bliver handlet varer fra store dele af verden og mennesker sidder i solen med diverse nydelsesmidler. #viking #DKHistorie #torvehallerne
-
Jeg kom til at tænke på, at forskellen på et marked i 726 i Hedeby måske ikke er så forskelligt fra et marked i 2026 i København. Der bliver handlet varer fra store dele af verden og mennesker sidder i solen med diverse nydelsesmidler. #viking #DKHistorie #torvehallerne
@henrikmillinge
Jeg håber, du har fået dit sølv slået til autoriserede mønter. Du ved jo godt, hvad der sker med skattesnydere... -
Jeg boede et par km fra Hedeby (Haddeby) i midten af nullerne. Da var man gået over til € (og Currywurst).