Øv, jeg skulle for første gang have med til DHL-stafetten i aften - på et gåhold, hvad jeg ikke tidligere vidste at man kunne.
-
Øv, jeg skulle for første gang have med til DHL-stafetten i aften - på et gåhold, hvad jeg ikke tidligere vidste at man kunne. Men enten er jeg ved at blive syg eller også bare udmattet af alt for mange ting - i hver fald har min kloge, kærlige dreng overbevist mig om at jeg skal blive hjemme og passe på mig selv. Det er en god beslutning, men stadig øv, for jeg havde glædet mig til en god gåtur med nogle af yndlingskollegerne.
Nå, så vil jeg læse #fredagsbog i stedet (endelig kom The Moor på biblioteket - fjerde bog i Mary Russell-serien). -
Øv, jeg skulle for første gang have med til DHL-stafetten i aften - på et gåhold, hvad jeg ikke tidligere vidste at man kunne. Men enten er jeg ved at blive syg eller også bare udmattet af alt for mange ting - i hver fald har min kloge, kærlige dreng overbevist mig om at jeg skal blive hjemme og passe på mig selv. Det er en god beslutning, men stadig øv, for jeg havde glædet mig til en god gåtur med nogle af yndlingskollegerne.
Nå, så vil jeg læse #fredagsbog i stedet (endelig kom The Moor på biblioteket - fjerde bog i Mary Russell-serien).@tanyakaroli Du har en klog søn. Nogen gang ved man godt selv at det man gerne vil, ikke er muligt. Men man ignorere det.
Klog søn. -
@tanyakaroli Du har en klog søn. Nogen gang ved man godt selv at det man gerne vil, ikke er muligt. Men man ignorere det.
Klog søn.@mutter01 Ja, han er så fin og omsorgsfuld 🥹