På biblioteket:
-
På biblioteket:
"Har du hørt om #DanmarkSkifter? Nå ikke, men det er noget med danskere som forsøger at gøre sig mindre afhængige af amerikansk tech, og jeg vil høre om det er muligt at låne et lokale til et par workshops?"
Bibliotekardame:
"Selvfølgelig! Du går bare ind på hjemmesiden, ned i footeren, og klikker på Booking af lokaler. Hvis M3 er ledigt er der havudsigt og storskærm."
Hold nu kæft bibliotekerne er fede altså!
️@oldrup det er de nemlig!
-
Er det i Sønderborg? Skriv gerne mere, hvis det er et åbent arrangement!
@mjack 100% åbent - det var netop derfor jeg satsede på biblioteket.
Er du interesseret? Vi er bedre sammen.
-
@mjack 100% åbent - det var netop derfor jeg satsede på biblioteket.
Er du interesseret? Vi er bedre sammen.
Jeg er interesseret. Hvilken slags arrangement har du i tankerne?
-
Jeg er interesseret. Hvilken slags arrangement har du i tankerne?
@mjack Danmark Skifter i fællesskab den 20. marts. https://danmarkskifter.dk/
Men skifte tager tid og også gerne lidt erfaring. Du har selv være der med kodi.
Jeg forestiller mig vi mødes, drøfter erfaringer, mobiliserer, oplister alternativer, planlægger workshops.
-
På biblioteket:
"Har du hørt om #DanmarkSkifter? Nå ikke, men det er noget med danskere som forsøger at gøre sig mindre afhængige af amerikansk tech, og jeg vil høre om det er muligt at låne et lokale til et par workshops?"
Bibliotekardame:
"Selvfølgelig! Du går bare ind på hjemmesiden, ned i footeren, og klikker på Booking af lokaler. Hvis M3 er ledigt er der havudsigt og storskærm."
Hold nu kæft bibliotekerne er fede altså!
️@oldrup Jeg er så imponeret over hvordan bibliotekerne, især den i Sønderborg, følger med tiden og tilpasser sig så de forsætter med at være relevante.
Når det er sagt, er i også velkommen hos Kolibri: der er det mad og drikke

-
Men skifte tager tid og også gerne lidt erfaring. Du har selv være der med kodi.
Jeg forestiller mig vi mødes, drøfter erfaringer, mobiliserer, oplister alternativer, planlægger workshops.
Skriv mig op!
-
-
@tomasnorre @mjack Du er allerede drafted Tomas

-
@oldrup Jeg er så imponeret over hvordan bibliotekerne, især den i Sønderborg, følger med tiden og tilpasser sig så de forsætter med at være relevante.
Når det er sagt, er i også velkommen hos Kolibri: der er det mad og drikke

@Veronique_D Men... Flipover?

-
@Veronique_D Men... Flipover?

@oldrup Det kan vi skaffe
Det kan jeg bruge i andre sammenhænge 
-
S sam@social.data.coop shared this topic
F folfdk@helvede.net shared this topic
P pvrahbek@expressional.social shared this topic
-
@tomasnorre @mjack Du er allerede drafted Tomas

@oldrup @tomasnorre @mjack Du kan også skrive mig på listen. Hvis det har interesse så kan jeg lave noget video fra eventen.
-
T tokeriis@helvede.net shared this topic
-
@oldrup @tomasnorre @mjack Du kan også skrive mig på listen. Hvis det har interesse så kan jeg lave noget video fra eventen.
@johnrohde @tomasnorre @mjack Det lyder virkelig fedt John - meget gerne - tusind tak fordi du byder ind

-
A alf149@social.data.coop shared this topic
M mthaastrup@helvede.net shared this topic