#MatchMadeInHell
-
Oh, jeg havde også mine røde glittersko på, ja! Mine Dorothy-sko, som tilfældigvis også er en gave fra @tofticles
️
Vi ankom til lokationen ca. et kvarter før vi havde aftale med giftefogeden aka giffefjoget.
Nogle af vores gæster var ankommet før os
Vi havde jo ikke mødt giffefjoget før, kun haft en mail-korrespondance bestående af tre mails. Så jeg var ret spændt på ham.
Heldigvis var han så fin, i vældigt humør og havde skrevet en virkelig god tale til os 🥹
3/
️
Vi beslutter os endeligt for hvor vi skal stå; under træet i skyggen ("Nej, det bliver ikke pænt med billeder!", der er renovation bag ved), henne foran statuen selvom det så bliver med solen i øjnene for vores vedkommende
Giffefjoget holder sin tale og vi holder i hånd
️
Jeg har fået min oversygeplejerske aka pseudo-mor til at sy mig Bamses tørklæde lige i sidste øjeblik, og dette binder jeg nu rundt om vores arme, der holder på hinanden, håndfæstnings-inspireret.
4/
️
-
Vi beslutter os endeligt for hvor vi skal stå; under træet i skyggen ("Nej, det bliver ikke pænt med billeder!", der er renovation bag ved), henne foran statuen selvom det så bliver med solen i øjnene for vores vedkommende
Giffefjoget holder sin tale og vi holder i hånd
️
Jeg har fået min oversygeplejerske aka pseudo-mor til at sy mig Bamses tørklæde lige i sidste øjeblik, og dette binder jeg nu rundt om vores arme, der holder på hinanden, håndfæstnings-inspireret.
4/
️
Så er det tid til @tofticles hjemmebryggede løfter til mig 🥰 Det kan han selv uddybe nærmere skulle han have lyst til det.
Jeg har valgt at synge en sang til @tofticles akkompagneret af min Far på guitar 🤭
Det går ret fint, jeg husker både hele teksten og græder ikke for meget til at kunne synge, kun lige lidt på
If you do, then I do too
🥲
️
Sangen er Rainbow Connections af Garfunkel & Oates 🥰
( @MThaastrup Det var ikke den jeg sendte til dig, nej, ændrede mening 🫣
)
5/
️
-
Alt for sent opdatering omkring dagen hvor @tofticles og jeg bandt knuden (eller faktisk en sløjfe 🤭 )
Vi havde aftalt på forhånd at vi tog det ret afslappet mht. tøjvalg, det vigtigste var at det var komfortabelt. Det var så åbenbart en aftale jeg ikke kunne leve op til, hence slidsår på inderlårene.
Jeg havde orange netstrømper, sort kort nederdel, hvid skjorte med broderet
på kraveflipperne og en sort vest med udvalgte pins på.
1 /
️
Dette indlæg er slettet! -
Så er det tid til @tofticles hjemmebryggede løfter til mig 🥰 Det kan han selv uddybe nærmere skulle han have lyst til det.
Jeg har valgt at synge en sang til @tofticles akkompagneret af min Far på guitar 🤭
Det går ret fint, jeg husker både hele teksten og græder ikke for meget til at kunne synge, kun lige lidt på
If you do, then I do too
🥲
️
)
5/
️
If you do, then I do too
🥲
️
)
5/
️
@svedigtype @tofticles @MThaastrup Ej det lyder jo helt perfekt til jer
-
@svedigtype @tofticles @MThaastrup Ej det lyder jo helt perfekt til jer
@YongSun @svedigtype @MThaastrup Det var 100p perfekt! Og vi var så! heldige med vejret - både til ceremoni og honning måne. 🥰
-
@YongSun @svedigtype @MThaastrup Det var 100p perfekt! Og vi var så! heldige med vejret - både til ceremoni og honning måne. 🥰
Dette indlæg er slettet!
-
Jeg havde derudover en smuk håndknyttet elverkrone på, som @tofticles har givet mig i morgengave
️ på forhånd
PS: Jeg har ikke givet ham noget, endnu. Argh, men traditionerne? Årh, pshh!
@tofticles havde sine default bukser på og sin lavendelfarvede sweatshirt, der klæder ham vildt godt
Jeg gav ham nogle brocher og pins på dagen, som han blev dekoreret med; en fin lilla drage, en feminist, en overthinker, en kindred spirits, en introvert og en "Tag lige en dyb enhjørning"-broche.
2/
️
-
Oh, jeg havde også mine røde glittersko på, ja! Mine Dorothy-sko, som tilfældigvis også er en gave fra @tofticles
️
Vi ankom til lokationen ca. et kvarter før vi havde aftale med giftefogeden aka giffefjoget.
Nogle af vores gæster var ankommet før os
Vi havde jo ikke mødt giffefjoget før, kun haft en mail-korrespondance bestående af tre mails. Så jeg var ret spændt på ham.
Heldigvis var han så fin, i vældigt humør og havde skrevet en virkelig god tale til os 🥹
3/
️
Jeg troede at gæster faktisk skulle komme først. Så den del var helt med vilje! (Er jeg sikker på)
Og virkelig dejligt at høre det var en god oplevelse med giftefogeden! Det kan jo godt være et lotteri!
Fik I talen bagefter? Til skrapbogen?
-
If you do, then I do too
🥲
️
)
5/
️
Tak for at dele ud af dagen og glæden og dejligheden!
-
Alt for sent opdatering omkring dagen hvor @tofticles og jeg bandt knuden (eller faktisk en sløjfe 🤭 )
Vi havde aftalt på forhånd at vi tog det ret afslappet mht. tøjvalg, det vigtigste var at det var komfortabelt. Det var så åbenbart en aftale jeg ikke kunne leve op til, hence slidsår på inderlårene.
1 /
️
@svedigtype @tofticles Tillykke til jer!
-
@svedigtype @tofticles Tillykke til jer!
-
Jeg havde derudover en smuk håndknyttet elverkrone på, som @tofticles har givet mig i morgengave
️ på forhånd
PS: Jeg har ikke givet ham noget, endnu. Argh, men traditionerne? Årh, pshh!
@tofticles havde sine default bukser på og sin lavendelfarvede sweatshirt, der klæder ham vildt godt
Jeg gav ham nogle brocher og pins på dagen, som han blev dekoreret med; en fin lilla drage, en feminist, en overthinker, en kindred spirits, en introvert og en "Tag lige en dyb enhjørning"-broche.
2/
️
@svedigtype ej, “tag lige en dyb enhjørning”! Det er jo genialt 🥹@tofticles
-
@svedigtype ej, “tag lige en dyb enhjørning”! Det er jo genialt 🥹@tofticles
Kritisk pynt laver så! fine ting - snakkede med dem derinde, og det er åbenbart en rigtig god ventil for frustrationer at lave de ting.
-
1 /
️
@svedigtype @tofticles Tillykke, for helvede, I to skønne mennesker!
️
️
️
Det lyder jo bare som den perfekteste dag. Så dejligt at det hele gik op og selv giffefogen var som han skulle være (til mit bryllup var præsten vist fuld, hun snøvlede og gentog sig selv, så … man kan aldrig vide hvad man får). -
Kritisk pynt laver så! fine ting - snakkede med dem derinde, og det er åbenbart en rigtig god ventil for frustrationer at lave de ting.
@tofticles Jeg tænkte om det var dem, passer nemlig helt perfekt i stilen. Den skal jeg have købt et par stykker af!
@svedigtype -
@svedigtype @tofticles Tillykke, for helvede, I to skønne mennesker!
️
️
️
Det lyder jo bare som den perfekteste dag. Så dejligt at det hele gik op og selv giffefogen var som han skulle være (til mit bryllup var præsten vist fuld, hun snøvlede og gentog sig selv, så … man kan aldrig vide hvad man får).Tak for Hælved! Det var så dejlig og perfekt en dag! (Og æv med præsten.. det er vitterlig et lotteri 🫣). 🥰
-
@tofticles Jeg tænkte om det var dem, passer nemlig helt perfekt i stilen. Den skal jeg have købt et par stykker af!
@svedigtypeOg virkerlig nogle dejlige og rummelige mennesker derinde - vi prøver at støtte dem, når vi er i midtbyen
.
-
Tak for Hælved! Det var så dejlig og perfekt en dag! (Og æv med præsten.. det er vitterlig et lotteri 🫣). 🥰
@tofticles @svedigtype Jeg bliver bare virkelig glad for at høre at I havde sådan en dejlig dag. Det bliver man jo helt høj over 🥰