#MatchMadeInHell
-
@svedigtype ej, “tag lige en dyb enhjørning”! Det er jo genialt 🥹@tofticles
Kritisk pynt laver så! fine ting - snakkede med dem derinde, og det er åbenbart en rigtig god ventil for frustrationer at lave de ting.
-
Alt for sent opdatering omkring dagen hvor @tofticles og jeg bandt knuden (eller faktisk en sløjfe 🤭 )
Vi havde aftalt på forhånd at vi tog det ret afslappet mht. tøjvalg, det vigtigste var at det var komfortabelt. Det var så åbenbart en aftale jeg ikke kunne leve op til, hence slidsår på inderlårene.
Jeg havde orange netstrømper, sort kort nederdel, hvid skjorte med broderet
på kraveflipperne og en sort vest med udvalgte pins på.
1 /
️
@svedigtype @tofticles Tillykke, for helvede, I to skønne mennesker!
️
️
️
Det lyder jo bare som den perfekteste dag. Så dejligt at det hele gik op og selv giffefogen var som han skulle være (til mit bryllup var præsten vist fuld, hun snøvlede og gentog sig selv, så … man kan aldrig vide hvad man får). -
Kritisk pynt laver så! fine ting - snakkede med dem derinde, og det er åbenbart en rigtig god ventil for frustrationer at lave de ting.
@tofticles Jeg tænkte om det var dem, passer nemlig helt perfekt i stilen. Den skal jeg have købt et par stykker af!
@svedigtype -
@svedigtype @tofticles Tillykke, for helvede, I to skønne mennesker!
️
️
️
Det lyder jo bare som den perfekteste dag. Så dejligt at det hele gik op og selv giffefogen var som han skulle være (til mit bryllup var præsten vist fuld, hun snøvlede og gentog sig selv, så … man kan aldrig vide hvad man får).Tak for Hælved! Det var så dejlig og perfekt en dag! (Og æv med præsten.. det er vitterlig et lotteri 🫣). 🥰
-
@tofticles Jeg tænkte om det var dem, passer nemlig helt perfekt i stilen. Den skal jeg have købt et par stykker af!
@svedigtypeOg virkerlig nogle dejlige og rummelige mennesker derinde - vi prøver at støtte dem, når vi er i midtbyen
.
-
Tak for Hælved! Det var så dejlig og perfekt en dag! (Og æv med præsten.. det er vitterlig et lotteri 🫣). 🥰
@tofticles @svedigtype Jeg bliver bare virkelig glad for at høre at I havde sådan en dejlig dag. Det bliver man jo helt høj over 🥰
-
Og virkerlig nogle dejlige og rummelige mennesker derinde - vi prøver at støtte dem, når vi er i midtbyen
.
@tofticles @svedigtype Jeg har kun beundret deres ting andre steder - var faktisk ikke klar over at det vindue jeg har set i Kompagnistræde med deres ting, var deres helt egen butik!
Der skal jeg da ind næste gang så jeg kan opleve menneskene bag -
@tofticles @svedigtype Jeg har kun beundret deres ting andre steder - var faktisk ikke klar over at det vindue jeg har set i Kompagnistræde med deres ting, var deres helt egen butik!
Der skal jeg da ind næste gang så jeg kan opleve menneskene bag -
@tofticles @svedigtype Jeg bliver bare virkelig glad for at høre at I havde sådan en dejlig dag. Det bliver man jo helt høj over 🥰
Aww! Det gør så også mig ekstra glad med alle de fine ord for os, herinde 🥰.
-
Alt for sent opdatering omkring dagen hvor @tofticles og jeg bandt knuden (eller faktisk en sløjfe 🤭 )
Vi havde aftalt på forhånd at vi tog det ret afslappet mht. tøjvalg, det vigtigste var at det var komfortabelt. Det var så åbenbart en aftale jeg ikke kunne leve op til, hence slidsår på inderlårene.
1 /
️
@svedigtype @tofticles Lyder som en dejlig dag. Tillykke
️
-
@svedigtype @tofticles Lyder som en dejlig dag. Tillykke
️
-
1 /
️
@tofticles @svedigtype tillykke! Det er så smukt når mennesker finder hjem i hinanden og fejre det
️. God vind!
-
@tofticles @svedigtype tillykke! Det er så smukt når mennesker finder hjem i hinanden og fejre det
️. God vind!
Tusind tak!
️ Det føles præcist som at have fundet det 'rigtige' hjem. Der hvor man kan være 100p sig selv og bare nyde tilværelsen - helt tilfreds.
-
Så er det tid til @tofticles hjemmebryggede løfter til mig 🥰 Det kan han selv uddybe nærmere skulle han have lyst til det.
Jeg har valgt at synge en sang til @tofticles akkompagneret af min Far på guitar 🤭
Det går ret fint, jeg husker både hele teksten og græder ikke for meget til at kunne synge, kun lige lidt på
If you do, then I do too
🥲
️
Sangen er Rainbow Connections af Garfunkel & Oates 🥰
( @MThaastrup Det var ikke den jeg sendte til dig, nej, ændrede mening 🫣
)
5/
️
@svedigtype @tofticles @MThaastrup Forsinket tillykke!
-
@svedigtype @tofticles @MThaastrup Forsinket tillykke!
@saustrup @svedigtype @MThaastrup Tak, tak! 🥰
-
1 /
️
@svedigtype @tofticles
Hvad gør man egentlig hvis man gerne vil "like" et toot igen fordi man bliver glad af at læse det? -
Jeg havde derudover en smuk håndknyttet elverkrone på, som @tofticles har givet mig i morgengave
️ på forhånd
PS: Jeg har ikke givet ham noget, endnu. Argh, men traditionerne? Årh, pshh!
@tofticles havde sine default bukser på og sin lavendelfarvede sweatshirt, der klæder ham vildt godt
Jeg gav ham nogle brocher og pins på dagen, som han blev dekoreret med; en fin lilla drage, en feminist, en overthinker, en kindred spirits, en introvert og en "Tag lige en dyb enhjørning"-broche.
2/
️
Man like'r selvfølgelig bare det næste toot I tråden! 🤩
-
@svedigtype @tofticles
Hvad gør man egentlig hvis man gerne vil "like" et toot igen fordi man bliver glad af at læse det?@folfdk er det ikke dér man booster det hvis man liker det endnu mere+ og hvis det ikke er muligt (fordi allerede har gjort det) så er der vel kun at bogmærke tootet ?
@svedigtype @tofticles