#MatchMadeInHell
-
Alt for sent opdatering omkring dagen hvor @tofticles og jeg bandt knuden (eller faktisk en slĂžjfe đ€ )
Vi havde aftalt pÄ forhÄnd at vi tog det ret afslappet mht. tÞjvalg, det vigtigste var at det var komfortabelt. Det var sÄ Äbenbart en aftale jeg ikke kunne leve op til, hence slidsÄr pÄ inderlÄrene.
Jeg havde orange netstrĂžmper, sort kort nederdel, hvid skjorte med broderet
pÄ kraveflipperne og en sort vest med udvalgte pins pÄ.
1 /
ïž
@svedigtype @tofticles Tillykke, for helvede, I to skĂžnne mennesker!
ïž
ïž
ïž
Det lyder jo bare som den perfekteste dag. SÄ dejligt at det hele gik op og selv giffefogen var som han skulle vÊre (til mit bryllup var prÊsten vist fuld, hun snÞvlede og gentog sig selv, sÄ ⊠man kan aldrig vide hvad man fÄr). -
Kritisk pynt laver sÄ! fine ting - snakkede med dem derinde, og det er Äbenbart en rigtig god ventil for frustrationer at lave de ting.
@tofticles Jeg tĂŠnkte om det var dem, passer nemlig helt perfekt i stilen. Den skal jeg have kĂžbt et par stykker af!
@svedigtype -
@svedigtype @tofticles Tillykke, for helvede, I to skĂžnne mennesker!
ïž
ïž
ïž
Det lyder jo bare som den perfekteste dag. SĂ„ dejligt at det hele gik op og selv giffefogen var som han skulle vĂŠre (til mit bryllup var prĂŠsten vist fuld, hun snĂžvlede og gentog sig selv, sĂ„ ⊠man kan aldrig vide hvad man fĂ„r).Tak for HĂŠlved! Det var sĂ„ dejlig og perfekt en dag! (Og ĂŠv med prĂŠsten.. det er vitterlig et lotteri đ«Ł). đ„°
-
@tofticles Jeg tĂŠnkte om det var dem, passer nemlig helt perfekt i stilen. Den skal jeg have kĂžbt et par stykker af!
@svedigtypeOg virkerlig nogle dejlige og rummelige mennesker derinde - vi prÞver at stÞtte dem, nÄr vi er i midtbyen
.
-
Tak for HĂŠlved! Det var sĂ„ dejlig og perfekt en dag! (Og ĂŠv med prĂŠsten.. det er vitterlig et lotteri đ«Ł). đ„°
@tofticles @svedigtype Jeg bliver bare virkelig glad for at hĂžre at I havde sĂ„dan en dejlig dag. Det bliver man jo helt hĂžj over đ„°
-
Og virkerlig nogle dejlige og rummelige mennesker derinde - vi prÞver at stÞtte dem, nÄr vi er i midtbyen
.
@tofticles @svedigtype Jeg har kun beundret deres ting andre steder - var faktisk ikke klar over at det vindue jeg har set i KompagnistrĂŠde med deres ting, var deres helt egen butik!
Der skal jeg da ind nÊste gang sÄ jeg kan opleve menneskene bag -
@tofticles @svedigtype Jeg har kun beundret deres ting andre steder - var faktisk ikke klar over at det vindue jeg har set i KompagnistrĂŠde med deres ting, var deres helt egen butik!
Der skal jeg da ind nÊste gang sÄ jeg kan opleve menneskene bag -
@tofticles @svedigtype Jeg bliver bare virkelig glad for at hĂžre at I havde sĂ„dan en dejlig dag. Det bliver man jo helt hĂžj over đ„°
Aww! Det gĂžr sĂ„ ogsĂ„ mig ekstra glad med alle de fine ord for os, herinde đ„°.
-
Alt for sent opdatering omkring dagen hvor @tofticles og jeg bandt knuden (eller faktisk en slĂžjfe đ€ )
Vi havde aftalt pÄ forhÄnd at vi tog det ret afslappet mht. tÞjvalg, det vigtigste var at det var komfortabelt. Det var sÄ Äbenbart en aftale jeg ikke kunne leve op til, hence slidsÄr pÄ inderlÄrene.
1 /
ïž
@svedigtype @tofticles Lyder som en dejlig dag. Tillykke
ïž
-
@svedigtype @tofticles Lyder som en dejlig dag. Tillykke
ïž
-
1 /
ïž
@tofticles @svedigtype tillykke! Det er sÄ smukt nÄr mennesker finder hjem i hinanden og fejre det
ïž. God vind!
-
@tofticles @svedigtype tillykke! Det er sÄ smukt nÄr mennesker finder hjem i hinanden og fejre det
ïž. God vind!
Tusind tak!
ïž Det fĂžles prĂŠcist som at have fundet det 'rigtige' hjem. Der hvor man kan vĂŠre 100p sig selv og bare nyde tilvĂŠrelsen - helt tilfreds.
-
SĂ„ er det tid til @tofticles hjemmebryggede lĂžfter til mig đ„° Det kan han selv uddybe nĂŠrmere skulle han have lyst til det.
Jeg har valgt at synge en sang til @tofticles akkompagneret af min Far pĂ„ guitar đ€
Det gÄr ret fint, jeg husker bÄde hele teksten og grÊder ikke for meget til at kunne synge, kun lige lidt pÄ
If you do, then I do too
đ„Č
ïžâ
Sangen er Rainbow Connections af Garfunkel & Oates đ„°
( @MThaastrup Det var ikke den jeg sendte til dig, nej, ĂŠndrede mening đ«Ł
)
5/
ïž
@svedigtype @tofticles @MThaastrup Forsinket tillykke!
-
@svedigtype @tofticles @MThaastrup Forsinket tillykke!
@saustrup @svedigtype @MThaastrup Tak, tak! đ„°
-
1 /
ïž
@svedigtype @tofticles
Hvad gĂžr man egentlig hvis man gerne vil "like" et toot igen fordi man bliver glad af at lĂŠse det? -
Jeg havde derudover en smuk hÄndknyttet elverkrone pÄ, som @tofticles har givet mig i morgengave
ïž pĂ„ forhĂ„nd
PS: Jeg har ikke givet ham noget, endnu. Argh, men traditionerne? Ă rh, pshh!
@tofticles havde sine default bukser pÄ og sin lavendelfarvede sweatshirt, der klÊder ham vildt godt
Jeg gav ham nogle brocher og pins pÄ dagen, som han blev dekoreret med; en fin lilla drage, en feminist, en overthinker, en kindred spirits, en introvert og en "Tag lige en dyb enhjÞrning"-broche.
2/
ïž
Man like'r selvfĂžlgelig bare det nĂŠste toot I trĂ„den! đ€©
-
@svedigtype @tofticles
Hvad gÞr man egentlig hvis man gerne vil "like" et toot igen fordi man bliver glad af at lÊse det?@folfdk er det ikke dér man booster det hvis man liker det endnu mere+ og hvis det ikke er muligt (fordi allerede har gjort det) sÄ er der vel kun at bogmÊrke tootet ?
@svedigtype @tofticles