Min mad har occuperet vores TV og er gået igang med ALT fra Starwars - jeg er ikke heeeelt med på den vogn.
-
Min mad har occuperet vores TV og er gået igang med ALT fra Starwars - jeg er ikke heeeelt med på den vogn.
-
@YongSun
Der er godt nok også meget at tage fat på!Men... Lige nu? Her skinner solen, og det vil jeg da forsøge at udnytte lidt.
-
@YongSun
Der er godt nok også meget at tage fat på!Men... Lige nu? Her skinner solen, og det vil jeg da forsøge at udnytte lidt.
@folfdk vi skal være sociale i eftermiddag og vi er begge ret introverte så vi samler energi ved at skærme os lidt mod indtryk også dem udefra - så det er hans måde at lade op på.
-
@folfdk vi skal være sociale i eftermiddag og vi er begge ret introverte så vi samler energi ved at skærme os lidt mod indtryk også dem udefra - så det er hans måde at lade op på.
Det lyder fint!
(Hvis jeg går en tur i solskin skal det nu også helst være alene
)
Men hvis han har Star Wars, så har du sikkert noget andet!
-
Det lyder fint!
)
@folfdk ork ja - jeg er til Ringenes Herre og har set den triologi samt Hobitten et utal af gange.
-
Det lyder fint!
)
@folfdk vi blev inspireret er er nu på vej til legobutikken
-
@folfdk vi blev inspireret er er nu på vej til legobutikken
Det lyder som noget I kan være fælles om!