I dag prøver jeg om jeg kan starte en ny vane.
-
Jeg tænker nemlig at det ville være #EnGodTing hvis jeg kan dele... Ja, en god ting
hver dag.Tanken er selvfølgelig at prøve at få andre med på ideen eller i det mindste sprede nogle ting der kan være en positiv ting i dagens fedivers.
Men jeg gør det mest for mig selv.
-
Jeg tænker nemlig at det ville være #EnGodTing hvis jeg kan dele... Ja, en god ting
hver dag.Tanken er selvfølgelig at prøve at få andre med på ideen eller i det mindste sprede nogle ting der kan være en positiv ting i dagens fedivers.
@folfdk på trods af de truende forældre vil jeg gerne supplere #EnGodTing med disse nuttede gæslinger.
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
@folfdk Det sgu lidt sjovt, jeg tænkte igår på #engodgerninghverdag - bare et eller andet man gør for et andet menneske som gør nogen glad .... tror sgu jeg vil være med på #engodting
-
@folfdk Det sgu lidt sjovt, jeg tænkte igår på #engodgerninghverdag - bare et eller andet man gør for et andet menneske som gør nogen glad .... tror sgu jeg vil være med på #engodting
Dejligt Kenneth!
Og mange tak fordi du vil være med, det bliver altid lettere når der er flere til at løfte.
Og som sagt så er det også et forsøg for mig.
Jeg har skrevet #engodting indlæg tidligere, men ikke konsekvent eller fast.