Nå, jeg undskylder for regnvejret i morges og formiddags, jeg tager naturligvis det fulde ansvar, givet at det er min fødselsdag i dag 😇🎉
-
@tanyakaroli solen har været den mest fremtrædende. Dejlig dag.
Og tillykke med fødselsdagen
@alf149 skønt -og tak!
-
Nå, jeg undskylder for regnvejret i morges og formiddags, jeg tager naturligvis det fulde ansvar, givet at det er min fødselsdag i dag
Heldigvis er der jo masser af godt man kan lave mens det regner, fx spise brunch med sin søster og få en god, dybdegående (!) massage 🥰
Håber I har en dejlig torsdag, uanset vejret!@tanyakaroli Tillykke. Det er altid solskin et sted
-
Nå, jeg undskylder for regnvejret i morges og formiddags, jeg tager naturligvis det fulde ansvar, givet at det er min fødselsdag i dag
Heldigvis er der jo masser af godt man kan lave mens det regner, fx spise brunch med sin søster og få en god, dybdegående (!) massage 🥰
Håber I har en dejlig torsdag, uanset vejret!@tanyakaroli Her har solen skinnet hele dagen, så tillykke til dig! (Men det ville nu være rart med lidt regn snart.)
-
Håber I har en dejlig torsdag, uanset vejret!@tanyakaroli tillykke med dagen! Det var varmt og solrigt i Espergærde hele dagen (efter kl. 11)
️
-
@tanyakaroli tillykke med dagen! Det var varmt og solrigt i Espergærde hele dagen (efter kl. 11)
️
@anport Dejligt! Det har været lidt skiftende i København, men indimellem meget varmt 🥵
-
Håber I har en dejlig torsdag, uanset vejret!Hjemme igen. Solen skinner, og jeg har plantet mig på terrassen med danske ærter, sveskeblommer fra eget træ (første år med en egentlig høst, yay!) og et godt glas hvidvin. Gemalen hviler og jeg tager forskud på #fredagsbog.
-
Håber I har en dejlig torsdag, uanset vejret!@tanyakaroli
Tillykke! -
@tanyakaroli
Tillykke!@notsoloud tak
️
-
@tanyakaroli Her har solen skinnet hele dagen, så tillykke til dig! (Men det ville nu være rart med lidt regn snart.)
@SorenMRiis jeg puster hårdt på skyerne næste gang de kommer
️
️
-
Håber I har en dejlig torsdag, uanset vejret!@tanyakaroli Tillykke med fødselsdagen!
-
@tanyakaroli Tillykke med fødselsdagen!
@MThaastrup tusind tak, Mette! Er I stadig i Oslo eller var det bare en lynvisit?
-
@MThaastrup tusind tak, Mette! Er I stadig i Oslo eller var det bare en lynvisit?
@tanyakaroli Vi er stadig i Oslo, men skal hjem i morgen. Vi har haft nogle skønne dage, omend jeg præsterede at trigge alarmen på Norges Nationalmuseum i dag på et Monet-maleri 🫣.
Men Michelle fik billedet, hun havde glædet sig til (Åbenbart er Skriget en stor ting, også på Børne-YouTube og i Roblox
)
-
@tanyakaroli Vi er stadig i Oslo, men skal hjem i morgen. Vi har haft nogle skønne dage, omend jeg præsterede at trigge alarmen på Norges Nationalmuseum i dag på et Monet-maleri 🫣.
Men Michelle fik billedet, hun havde glædet sig til (Åbenbart er Skriget en stor ting, også på Børne-YouTube og i Roblox
)
Hvordan fik du startet alarmen?
(Skulle spørge fra en ven) -
Hvordan fik du startet alarmen?
(Skulle spørge fra en ven)@PeterHald @tanyakaroli Jeg ville bare vise Michelle noget og pegede. Åbenbart pegede jeg ind over stregen i gulvet, og så gik alarmen.
De tog det pænt. Jeg så vist ikke så farlig ud 🫣
-
@PeterHald @tanyakaroli Jeg ville bare vise Michelle noget og pegede. Åbenbart pegede jeg ind over stregen i gulvet, og så gik alarmen.
De tog det pænt. Jeg så vist ikke så farlig ud 🫣
@MThaastrup hahaha! Åh, Mette! Hvad så, blev Michelle mega pinligt berørt over det, eller kunne hun grine med af det?
@PeterHald -
@MThaastrup hahaha! Åh, Mette! Hvad så, blev Michelle mega pinligt berørt over det, eller kunne hun grine med af det?
@PeterHald@tanyakaroli @PeterHald Hun irettesatte mig: "Altså mor, du skal se dig for"
-
Håber I har en dejlig torsdag, uanset vejret!@tanyakaroli Tillykke med fødselsdagen - og tak for pænt vejr hele dagen i Aarhus
-
@tanyakaroli @PeterHald Hun irettesatte mig: "Altså mor, du skal se dig for"
@MThaastrup @tanyakaroli @PeterHald
Er der noget bedre end ferieminder hvor man som barn kan referere tilbage til det og sige "kan du huske dengang du jokkede i spinaten!?"
-
@MThaastrup @tanyakaroli @PeterHald
Er der noget bedre end ferieminder hvor man som barn kan referere tilbage til det og sige "kan du huske dengang du jokkede i spinaten!?"
@folfdk @tanyakaroli @PeterHald Altså hun har ikke nævnt det resten af dagen, men...
-
@tanyakaroli Tillykke med fødselsdagen - og tak for pænt vejr hele dagen i Aarhus
@nerdd tak for lykønskningen!
- Og skulle det være en anden gang
- Og skulle det være en anden gang