Morgenhimmel i Rønne på vej på arbejde.
-
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic
-
@SorenMRiis Wow! Hvor betagende
-
@SorenMRiis Wow! Hvor betagende
@SorenMRiis Og god arbejdslyst på sådan en lørdag!
-
@SorenMRiis Og god arbejdslyst på sådan en lørdag!
@tanyakaroli Nu er jeg kommet hjem og arbejder resten sf dagen hjemmefra. Og Holger hjælper!
-
@tanyakaroli Nu er jeg kommet hjem og arbejder resten sf dagen hjemmefra. Og Holger hjælper!
@SorenMRiis sikke en god hjælper at have
-
@SorenMRiis sikke en god hjælper at have
@tanyakaroli Altså, i betragtning af at jeg ikke helt ved, hvad jeg laver, er han faktisk en fin hjælp. Jeg ved i det mindste mere om det end han gør!
Det er lidt sjovt at have vagt-telefonen og ansvaret for døgnrapporten, når man stadig er *lidt* mere end en smule usikker på det hele...
Men nu er klokken efter 19, og jeg tror faktisk jeg har fået behandlet alt sådan cirka indtil nu. Og der burde ikke komme mere i aften.
-
@tanyakaroli Altså, i betragtning af at jeg ikke helt ved, hvad jeg laver, er han faktisk en fin hjælp. Jeg ved i det mindste mere om det end han gør!
Det er lidt sjovt at have vagt-telefonen og ansvaret for døgnrapporten, når man stadig er *lidt* mere end en smule usikker på det hele...
Men nu er klokken efter 19, og jeg tror faktisk jeg har fået behandlet alt sådan cirka indtil nu. Og der burde ikke komme mere i aften.
@SorenMRiis har du vagt hele døgnet? Det må da give en god overarbejdsbetaling (håber jeg).
Lyder godt at du har styr på det - og så håber jeg du kan holde fri i morgen