Jeg vil gerne brokke mig.
-
Status:
Det har været en meget hård nat, men ved 5-tiden vandt antihistaminet så småt. Nældefeberen er begyndt at falde lidt til ro, og maven med. Vi tager en stille dag i dag, mere antihistamin og så er det nok ok igen i morgen.Let's not do that again
Tak for medfølelse i går.
@MThaastrup Du skal simpelthen have en medalje. Ideelt set ville jeg lave den til dig selv, med hjemmebagte mørdejsbunde og syltetøj/bærfyld efter dig valg. Og hvis du ikke kan lide flødeskum så kan det jo erstattes med hjemmelavet softice for en sommer-medalje.
Med andre ord synes jeg du er pissesej selv når du er pissesyg.
-
@MThaastrup Du skal simpelthen have en medalje. Ideelt set ville jeg lave den til dig selv, med hjemmebagte mørdejsbunde og syltetøj/bærfyld efter dig valg. Og hvis du ikke kan lide flødeskum så kan det jo erstattes med hjemmelavet softice for en sommer-medalje.
Med andre ord synes jeg du er pissesej selv når du er pissesyg.
@SorenMRiis @MThaastrup Det Søren siger!
Og ej, Mette, sikke en ærgerlig måde at bruge dagen og natten på. Godt at antihistaminer virker, jeg håber du snart er ovenpå igen️
-
@SorenMRiis @MThaastrup Det Søren siger!
Og ej, Mette, sikke en ærgerlig måde at bruge dagen og natten på. Godt at antihistaminer virker, jeg håber du snart er ovenpå igen️
@tanyakaroli @SorenMRiis Tak skal I have 🫶
-
Status:
Det har været en meget hård nat, men ved 5-tiden vandt antihistaminet så småt. Nældefeberen er begyndt at falde lidt til ro, og maven med. Vi tager en stille dag i dag, mere antihistamin og så er det nok ok igen i morgen.Let's not do that again
Tak for medfølelse i går.
Det var lidt vel optimistisk.
Min mor henter Michelle og min bror til Odense i eftermiddag. Jeg er intet værd. -
Min mor henter Michelle og min bror til Odense i eftermiddag. Jeg er intet værd.@MThaastrup Hurra for at kunne outsource "livet" og lige fokusere lidt på dig selv, når du er helt ødelagt.
-
Min mor henter Michelle og min bror til Odense i eftermiddag. Jeg er intet værd.@MThaastrup Håber det snart passerer!
Men dejligt med mennesker, der kan træde til
.
-
Min mor henter Michelle og min bror til Odense i eftermiddag. Jeg er intet værd.@MThaastrup og netop nu hvor du skal til at holde arbejde midt i ferien...
-
@MThaastrup og netop nu hvor du skal til at holde arbejde midt i ferien...
@svuorela Det er mere min og Michelles tysklandstur i morgen, der røg i første omgang. Men so be it.
-
Min mor henter Michelle og min bror til Odense i eftermiddag. Jeg er intet værd.@MThaastrup jeg håber at du kommer dig hurtigt 🫂
-
@MThaastrup jeg håber at du kommer dig hurtigt 🫂
@Nadia Tak, Nadia