Hvis man nu er mig, der skal med M4 i retning af Orientkaj i dag (skal af på Nordhavn st.
-
@MThaastrup Du skal gå ned i gangtunnellen fra perronen. Altså ikke gå op i den store hal, men finde trappen nedad ca. midt på perronen. Giver det mening?
Så skal du gå til venstre mod metroen.@Camlarsch Ja! Det giver mening. Tusind tak 🥰
-
@Camlarsch Ja! Det giver mening. Tusind tak 🥰
@MThaastrup Så lidt. Vi kan jo ikke have dig til at rende rundt i Tivoli.
-
@MThaastrup Så lidt. Vi kan jo ikke have dig til at rende rundt i Tivoli.
@Camlarsch
Nej. Og jeg har for længst opgivet illusionen om, at jeg kan finde noget som helst selv uden at bede om hjælp. På en eller anden måde virker det heller ikke altid MED GPS
-
@Camlarsch
Nej. Og jeg har for længst opgivet illusionen om, at jeg kan finde noget som helst selv uden at bede om hjælp. På en eller anden måde virker det heller ikke altid MED GPS
@MThaastrup Sådan er det, når man ikke kender byer.
️
-
@MThaastrup Sådan er det, når man ikke kender byer.
️
@Camlarsch Jeg er bare sådan. Jeg kan fare vild i en tekop. Jeg kan gå ind i Salling i midten af Aarhus, som jeg har gjort 200 gange, og når jeg kommer ud, kan jeg ikke sådan umiddelbart huske, hvilken side jeg kom fra.
Jeg er retningsdistræt big time
-
Hvis man nu er mig, der skal med M4 i retning af Orientkaj i dag (skal af på Nordhavn st. og finde det hotel, jeg og veninderne skal være på efter en fødselsdag i aften
), hvor skal man så gå hen, når man kommer ind med toget på Hovedbanegården?
(husk nu, at jeg ikke kan finde ud af, hvad hovedindgangen er
. For mig er det altså stadigvæk den overfor Tivoli)
@MThaastrup Jeg ved godt at du meget specifikt skrev metroen. Men der er forholdsvist langt fra Nordhavn St. (s-tog) og Nordhavn St. (metro), så alt efter præcist hvor hotellet ligger kan det være s-toget er lettere (det er alle baner mod klampenborg, lyngby og farum der stopper på Nordhavn st)
(Der er i øvrigt meget snak om at flytte Nordhavn st (s-tog) nord på så den kommer meget tættere på Nordhavn St (metro)). God fest! -
@Camlarsch Jeg er bare sådan. Jeg kan fare vild i en tekop. Jeg kan gå ind i Salling i midten af Aarhus, som jeg har gjort 200 gange, og når jeg kommer ud, kan jeg ikke sådan umiddelbart huske, hvilken side jeg kom fra.
Dette indlæg er slettet! -
@MThaastrup Jeg ved godt at du meget specifikt skrev metroen. Men der er forholdsvist langt fra Nordhavn St. (s-tog) og Nordhavn St. (metro), så alt efter præcist hvor hotellet ligger kan det være s-toget er lettere (det er alle baner mod klampenborg, lyngby og farum der stopper på Nordhavn st)
(Der er i øvrigt meget snak om at flytte Nordhavn st (s-tog) nord på så den kommer meget tættere på Nordhavn St (metro)). God fest!@svuorela Det er specifikt metroen, der er valgt, pga. hotellets placering. Det har jeg trods alt styr på
-
@MThaastrup Lyder upraktisk. Men jeg har mindst to veninder, der også har det sådan.
Jeg er sådan en, der gerne vil have kortet, så jeg ved, hvor jeg er. Min mand har efterhånden lært det, når vi er på tur/ferier. Ellers beder jeg ham nemlig vise mig det. Tit.
-
@svuorela Det er specifikt metroen, der er valgt, pga. hotellets placering. Det har jeg trods alt styr på
@MThaastrup godt. (Det er det eneste sted hvor jeg har følelsen af en dagsmarch når man skal skifte mellem til/fra metro)
Hvis I skal ind til centrum og har god tid, overvej havnebussen fordi det er lidt sjovt med en bus der sejler.
-
@MThaastrup godt. (Det er det eneste sted hvor jeg har følelsen af en dagsmarch når man skal skifte mellem til/fra metro)
Hvis I skal ind til centrum og har god tid, overvej havnebussen fordi det er lidt sjovt med en bus der sejler.
@svuorela Det skal vi ikke
-
@MThaastrup Du skal gå ned i gangtunnellen fra perronen. Altså ikke gå op i den store hal, men finde trappen nedad ca. midt på perronen. Giver det mening?
Så skal du gå til venstre mod metroen.@Camlarsch Er i metroen nu. Er ikke faret vild
-
@Camlarsch Er i metroen nu. Er ikke faret vild
@MThaastrup
Nyd festen!