Her i lørdags spurgte ungjäveln mig, om jeg havde forslag til, hvad han kunne lave på sin maddag.
-
@fanden det der appelsinskræl må I gerne (be)holde på jeres side af sundet. Det eneste jeg putter appelsinskrald (sic!) i er madaffaldsspanden. Og koriander ligeså.
@mikkelricky Ja ja, du. Jeg kan både lide appelsinskræl i chokolade nu og da — og koriander. Men du kan jo smide det i komposten som du lyster

-
@mikkelricky Ja ja, du. Jeg kan både lide appelsinskræl i chokolade nu og da — og koriander. Men du kan jo smide det i komposten som du lyster

@fanden Tak. Jeg glæder mig allerede til at knuse 800 g digestivekiks i weekenden. Jeg følger nemlig altid opskrifter slavisk. Altså med mindre de omtaler frugtskræl eller koriander. Tak for opskriften på radiokaka 2.0!
-
@fanden Tak. Jeg glæder mig allerede til at knuse 800 g digestivekiks i weekenden. Jeg følger nemlig altid opskrifter slavisk. Altså med mindre de omtaler frugtskræl eller koriander. Tak for opskriften på radiokaka 2.0!
@mikkelricky Jeg vil sige, vores remix med 400g digestives til 200g nødder var ret vellykket. Meld gerne tilbage om du syntes den "reglementerede" udgave blev god!
-
@mikkelricky @fanden Jeg stiller gerne op som prøvekanin for radiokaka 2.0