#Fælleshjerne
-
#Fælleshjerne
Er der nogen der har erfaring med hurtigt indkøb af simkort/taletidskort (skal bruge det i morgen).Lebara/Lyca er det jeg har hørt om, og det jeg helst ville bruge kan ikke levere et sim kort så hurtigt.
Bonusinfo:
Jeg har ikke mulighed for at benytte eSIM. -
K koefoed@helvede.net shared this topic
-
#Fælleshjerne
Er der nogen der har erfaring med hurtigt indkøb af simkort/taletidskort (skal bruge det i morgen).Lebara/Lyca er det jeg har hørt om, og det jeg helst ville bruge kan ikke levere et sim kort så hurtigt.
Bonusinfo:
Jeg har ikke mulighed for at benytte eSIM.@folfdk
De kan vist begge købes i Netto? I hvert fald nogle.... -
@folfdk
De kan vist begge købes i Netto? I hvert fald nogle....@bott
Ok? Jeg er lidt i tvivl. Kan ikke finde ordentlig info om det og på Nettos side henviser de til deres egen mobil tjeneste.Men det vil jeg prøve, tak!
-
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
#Fælleshjerne
Bonusinfo:
Jeg har ikke mulighed for at benytte eSIM.@folfdk Jeg har haft brugt Lebara før og det fungerede fuldstændig upåklageligt.
-
R reynir@social.data.coop shared this topic
-
#Fælleshjerne
Bonusinfo:
Jeg har ikke mulighed for at benytte eSIM.@folfdk Lebara er bedst! I 7-eleven kan man købe dem begge. Fungerer super:)
-
@folfdk Lebara er bedst! I 7-eleven kan man købe dem begge. Fungerer super:)