Så blev det weekend og jeg leger, det er sommer!
-
-
@SorenMRiis Jeg havde også min første stråhatsdag i dag
-
Jeg leger også det er sommer! (Har solbriller og korte ærmer på, men det tog jeg ikke billede af
) -
Jeg leger også det er sommer! (Har solbriller og korte ærmer på, men det tog jeg ikke billede af
)@folfdk @SorenMRiis Mit barn mener bestemt, at I har ret, aka JEG VIL GERNE HAVE IS
. -
@folfdk @SorenMRiis Mit barn mener bestemt, at I har ret, aka JEG VIL GERNE HAVE IS
.@MThaastrup @folfdk @SorenMRiis min kone og den store var ude og handle ind i går og købte tre vaffelis. Ham der var på arbejde i dag måtte trække det korte strå
-
Hvor er græsset blevet pænt!
Det ser ud til at der har været nogen i gang, men er det den automatiske eller en håndholdt? -
@MThaastrup @folfdk @SorenMRiis min kone og den store var ude og handle ind i går og købte tre vaffelis. Ham der var på arbejde i dag måtte trække det korte strå
@svuorela @folfdk @SorenMRiis Altså har du ikke en hel isskuffe i fryseren? Det virker urutineret

-
@svuorela @folfdk @SorenMRiis Altså har du ikke en hel isskuffe i fryseren? Det virker urutineret

@MThaastrup @folfdk @SorenMRiis meget er desværre fordampet...
-
@MThaastrup @folfdk @SorenMRiis meget er desværre fordampet...
@svuorela @MThaastrup @SorenMRiis
\nerdmode
Sublimeret må det være tænker jeg. Når det er forsvundet direkte fra fryseren uden først at smelte
\nerdmode
-
@svuorela @MThaastrup @SorenMRiis
\nerdmode
Sublimeret må det være tænker jeg. Når det er forsvundet direkte fra fryseren uden først at smelte
\nerdmode
-
)@folfdk kl. er næsten 7 en lørdag morgen, og jeg har lige taget en solbæris ud af fryseren og vil tage den med ud i morgensolen og spise.
For min mor er død og der er ingen til at fortælle mig, jeg ikke må spise is til morgenmad!