Vi tog et smut til Stevns Klint i dag, kæmpe anbefaling.
-
Vi tog et smut til Stevns Klint i dag, kæmpe anbefaling. Lader ikke til at være super overrendt, og der er god plads, så man behøver ikke gnubbe skuldre med andre. Fedt at de kalkaflejringer på de fine vægge og flot udsigt over til Møns Klint.
Tirsdag tager vi til Kerteminde, ansporet af @Ellegaarddk|s toot forleden. Jeg læste Jeres mange anbefalinger igennem, og har tvunget familien med. Fediverset🫶
-
Vi tog et smut til Stevns Klint i dag, kæmpe anbefaling. Lader ikke til at være super overrendt, og der er god plads, så man behøver ikke gnubbe skuldre med andre. Fedt at de kalkaflejringer på de fine vægge og flot udsigt over til Møns Klint.
Tirsdag tager vi til Kerteminde, ansporet af @Ellegaarddk|s toot forleden. Jeg læste Jeres mange anbefalinger igennem, og har tvunget familien med. Fediverset🫶
@klgn Fedt!
Ladbyskibet var fedt, en god oplevelse i solskin i hvert fald.
Og Johannes Larsen museet var godt, med en god blanding. Og så var det lidt sjovt dagen efter på Brandts at kunne genkende de lokale malere
Og så havde vi i en hel fabelagtig madoplevelse på Rodulf Mathis på havnen. I den dyre ende, men et rigtig godt sted. -
@klgn Fedt!
Og Johannes Larsen museet var godt, med en god blanding. Og så var det lidt sjovt dagen efter på Brandts at kunne genkende de lokale malere
Og så havde vi i en hel fabelagtig madoplevelse på Rodulf Mathis på havnen. I den dyre ende, men et rigtig godt sted.@Ellegaarddk fedt, jeg glæder mig allerede
️ -
@klgn Fedt!
Og så havde vi i en hel fabelagtig madoplevelse på Rodulf Mathis på havnen. I den dyre ende, men et rigtig godt sted.@Ellegaarddk @klgn Rodulf Mathis har været godt i 30 år