Den 26 juni.År 2026Uge 26
-
Den 26 juni.
År 2026
Uge 26Temperaturen indenfor: 26 °C!
-
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic
-
Den 26 juni.
År 2026
Uge 26Temperaturen indenfor: 26 °C!
@folfdk Det må betyde noget! (men hvad??)
-
@folfdk Det må betyde noget! (men hvad??)
@tanyakaroli @folfdk At Folmer har det køligt. Den har rundet 28 indendøre hos mig

-
@tanyakaroli @folfdk At Folmer har det køligt. Den har rundet 28 indendøre hos mig

-
@tanyakaroli @folfdk Ja, det er så varmt, at man kan ligge helt lige så stille og svede. Åbenbart er det dog stadig ikke for varmt til at lave en kop kaffe

-
@tanyakaroli @folfdk Ja, det er så varmt, at man kan ligge helt lige så stille og svede. Åbenbart er det dog stadig ikke for varmt til at lave en kop kaffe

-
@tanyakaroli Gud ja, det er da også rigtigt, du var dernede! Så har du haft det endnu varmere 🥵 Kunne de ikke finde ud af at lave kaffe der?
-
@tanyakaroli Gud ja, det er da også rigtigt, du var dernede! Så har du haft det endnu varmere 🥵 Kunne de ikke finde ud af at lave kaffe der?
@nerdd Der var svedende! Sådan at man ikke ville kunne gå tyve minutter ad gangen midt på dagen. Og der var ikke god udluftning i de fleste lokaler så vi svedte som små svin

Konferencekaffen var elendig, og i den eneste café jeg nåede at besøge, havde vi kommunikationsvanskeligheder, så jeg fik en cappuccino med havremælk (jeg troede de spurgte om mælken skulle være kold eller varm? Hot!, svarede jeg. Det lød vist som Oat i franske ører
)Edit: *mælken, ikke møllen, sgidda!
@folfdk -
S strit@mastodon.social shared this topic
-
@nerdd Det er altid en slem skuffelse.. (Jeg har i øvrigt mistanke om at jeg er havremælkintolerant - men jeg har aldrig hørt andre beskrive konceptet... såe.. ) @tanyakaroli @folfdk
-