Jeg er hundesyg og vil bare have lov at dø i fred (intet drama, bare en realistisk vurdering af min man-flu)… Men jeg har weekendvagt og lader som om jeg kan tænke sammenhængende tanker!
-
@SorenMRiis jeg håber at de på torsdag, hvis du stadig er syg, kan finde en anden penicillin, der kan ramme sygdommen. Og god bedring indtil da.
@Koefoed @SorenMRiis hurra for antibiotika. Nogle typer hostepest har vi ikke antibiotika imod, så det er en god ide at få testet typen hvis der ikke er bedring på torsdag og de ikke lavede en test inden de udskrev den første recept. Og knus til dig Søren. Hostepest er UDMATTENDE. Timian- eller salviete med honning og Panodil 30 min inden sengetid for at tage trang til krillerhoste når jeg kommer ned at lægge hjælper mig med at få lidt søvn når jeg er ramt. Det er jo ikke til at blive rask uden søvn.
-
@Koefoed @SorenMRiis hurra for antibiotika. Nogle typer hostepest har vi ikke antibiotika imod, så det er en god ide at få testet typen hvis der ikke er bedring på torsdag og de ikke lavede en test inden de udskrev den første recept. Og knus til dig Søren. Hostepest er UDMATTENDE. Timian- eller salviete med honning og Panodil 30 min inden sengetid for at tage trang til krillerhoste når jeg kommer ned at lægge hjælper mig med at få lidt søvn når jeg er ramt. Det er jo ikke til at blive rask uden søvn.
-
-
@SorenMRiis @pms godt at høre!
Hvis du er frisk og nemt kan komme til Allinge, så vil jeg anbefale en tur i hallen, der fra i dag og til søndag er fyldt med garn. Man behøver ikke at købe men kan bare nulre rundt og nyde farver og strukturer. Kæft det gad jeg godt, men det gik i vasken for mit vedkommende. -
@SorenMRiis @pms godt at høre!
Hvis du er frisk og nemt kan komme til Allinge, så vil jeg anbefale en tur i hallen, der fra i dag og til søndag er fyldt med garn. Man behøver ikke at købe men kan bare nulre rundt og nyde farver og strukturer. Kæft det gad jeg godt, men det gik i vasken for mit vedkommende.@Koefoed Jeg er slet ikke frisk - men bliver det! Og garn har jeg ikke brug for mere af; der ligger garn til en sweater under min seng, og garn til et påbegyndt halstørklæde i strygeværelset. Og jeg skulle være startet på kniplekursus i mandags men var syg - så det kommer jeg i gang med på mandag og frem til nytår.