Danmarks Naturfredningsforening har igangsat en underskriftsindsamling for at få forbudt minkavl herhjemme.
-
@morten_skaaning @tanyakaroli Jeg plejer at skrive deres eget telefonnummer, nå NGOer insisterer på det. I dette tilfælde 39174000
@tanghus Sjovt, jeg tænkte på netop det samme som en god løsning
@morten_skaaning -
Danmarks Naturfredningsforening har igangsat en underskriftsindsamling for at få forbudt minkavl herhjemme. Jeg gætter på at vi er mange herinde der er enige i det - skriv under her: https://www.stopminkavl.dk/
EDIT: Jeg synes også det er noget fis at man skal give sit tlf-nr og tilladelse til at blive ringet op. Thomas kom med det glimrende forslag at skrive DN’s eget telefonnummer ind. To fluer med ét smæk. Nummeret er 39 17 40 00.
#StopMinkavl@tanyakaroli absolut en værdig underskriftsindsamling. Jeg bliver bare så træt af, at jeg SKAL klikke ja til at blive spammet af DN for at få min underskrift godkendt.
Al respekt til DN, men hvis jeg ønskede mails og opringninger fra DN, havde jeg allerede best om dem. -
F folfdk@helvede.net shared this topic
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
Danmarks Naturfredningsforening har igangsat en underskriftsindsamling for at få forbudt minkavl herhjemme. Jeg gætter på at vi er mange herinde der er enige i det - skriv under her: https://www.stopminkavl.dk/
EDIT: Jeg synes også det er noget fis at man skal give sit tlf-nr og tilladelse til at blive ringet op. Thomas kom med det glimrende forslag at skrive DN’s eget telefonnummer ind. To fluer med ét smæk. Nummeret er 39 17 40 00.
#StopMinkavl@tanyakaroli "[ ] Danmarks Naturfredningsforening må gerne kontakte mig med nyt om sagen samt fremtidige underskriftindsamlinger og andre støttemuligheder via e-mail og telefon."
Sorry, no can do.
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@tanyakaroli "[ ] Danmarks Naturfredningsforening må gerne kontakte mig med nyt om sagen samt fremtidige underskriftindsamlinger og andre støttemuligheder via e-mail og telefon."
Sorry, no can do.
@wolf Se Thomas’ glimrende forslag her:
-
@tanyakaroli absolut en værdig underskriftsindsamling. Jeg bliver bare så træt af, at jeg SKAL klikke ja til at blive spammet af DN for at få min underskrift godkendt.
Al respekt til DN, men hvis jeg ønskede mails og opringninger fra DN, havde jeg allerede best om dem.@JoachimSelliken Enig. Se Thomas’ glimrende forslag her:
-
#StopMinkavl@tanyakaroli De må bare undvære min underskrift. Det der marketingshalløj er mig lige så meget imod som industriel dyremishandling.
Naturfredningsforeningen skal hverken have lov til at kontakte mig eller opbevare min kontaktinfo, bare fordi vi har nogle overlappende meninger.
-
@tanyakaroli De må bare undvære min underskrift. Det der marketingshalløj er mig lige så meget imod som industriel dyremishandling.
Naturfredningsforeningen skal hverken have lov til at kontakte mig eller opbevare min kontaktinfo, bare fordi vi har nogle overlappende meninger.
@fanden fair nok
-
#StopMinkavl@tanyakaroli Man behøver vist ikke telefonnummer længere? Jeg kunne godt skrive under uden. Måske nogen læser med
-
@henrikmillinge Det ved jeg nu ikke. Jeg synes det er fair nok at NGO’er forsøger at skaffe medlemmer, men man bør kunne fravælge det når man underskriver.
@morten_skaaning@tanyakaroli @henrikmillinge @morten_skaaning Jeg skrev under på noget fra dem omkring 2003, og jeg får -stadig- spam mail til den konto. De solgte ikke min email adresse -- men deres reklamebureau gjorde.
-
@tanyakaroli @henrikmillinge @morten_skaaning Jeg skrev under på noget fra dem omkring 2003, og jeg får -stadig- spam mail til den konto. De solgte ikke min email adresse -- men deres reklamebureau gjorde.
@lbheuschkel Ej, hvor røvet!
@henrikmillinge @morten_skaaning