Har jeg nævnt, hvor meget jeg ELSKER, at vores samtaler herinde kan gå fra it-sikkerhed og familieudfordringer til madopskrifter, fra hjælp til ferier til blomster og bøger , fra "planken" og hjemmeberedskab til symaskiner 😍?
-
@MThaastrup præcis, det er noget af det, jeg sætter allerhøjest
@klgn Retfærdigvis har jeg dog faktisk også observeret ændret adfærd fra nogle af "vores" gamle fodboldfolk, efter at de er ankommet til Bluesky.
Det er som om, at folk faktisk ikke gider at skændes mere. Og det er rart.
-
@klgn Retfærdigvis har jeg dog faktisk også observeret ændret adfærd fra nogle af "vores" gamle fodboldfolk, efter at de er ankommet til Bluesky.
Det er som om, at folk faktisk ikke gider at skændes mere. Og det er rart.
@MThaastrup ja, det er også min oplevelse, omend jeg stadig synes, jeg ser lidt uheldige tendenser fra enkelte personer. Men som helhed er det blevet bedre, enig.
Jeg tror også, at noget af det er foranlediget af algoritmerne på X, som jo promoverer hadtale og nedladende attitude
-
@seelefand
Det hedder "The plank" på engelsk - det er en styrkeøvelse på gulvet.@nerdd og @klgn deler på skift et nyt musiknummer (stort set) hver dag, som danskere i Fediverset så kan lave planken til. En ny sang hver dag, alle der har lyst, kan tage den daglige "challenge"
@MThaastrup @nerdd @klgn oh, det er godt. Jeg har aldrig prøvet at laver planker med musik.
-
@MThaastrup ja, det er også min oplevelse, omend jeg stadig synes, jeg ser lidt uheldige tendenser fra enkelte personer. Men som helhed er det blevet bedre, enig.
Jeg tror også, at noget af det er foranlediget af algoritmerne på X, som jo promoverer hadtale og nedladende attitude
@klgn ja, enig
-
@MThaastrup @nerdd @klgn oh, det er godt. Jeg har aldrig prøvet at laver planker med musik.
@seelefand @nerdd @klgn Du kan jo evt. prøve at følge de to - så kommer Kristian med en ny sang i morgen
-
@seelefand @nerdd @klgn Du kan jo evt. prøve at følge de to - så kommer Kristian med en ny sang i morgen
@MThaastrup @seelefand @nerdd du får et follow, Holger, så må jeg sørge for at finde på en god sang til i morgen.
Håber, du vil være med, men der er naturligvis ingen tvang
️
-
@MThaastrup @seelefand @nerdd du får et follow, Holger, så må jeg sørge for at finde på en god sang til i morgen.
Håber, du vil være med, men der er naturligvis ingen tvang
️
@klgn @MThaastrup @nerdd de er en gode idé. Jeg vil følge taggen. Men jeg ved ikke hvis jeg kan planke længere end et minut.
-
@klgn @MThaastrup @nerdd de er en gode idé. Jeg vil følge taggen. Men jeg ved ikke hvis jeg kan planke længere end et minut.
@seelefand @klgn @nerdd Man må gerne holde pause. Så pauser man bare musikken og fortsætter igen, når man er klar.
-
Har jeg nævnt, hvor meget jeg ELSKER, at vores samtaler herinde kan gå fra it-sikkerhed og familieudfordringer til madopskrifter, fra hjælp til ferier til blomster og bøger , fra "planken" og hjemmeberedskab til symaskiner
?
Spillepladen herinde er ALL OVER THE PLACE, og stort set altid respektfuldt og lyttende.
Love it.
@MThaastrup Samme oplevelse her
-
@MThaastrup Samme oplevelse her
@tbhdk Det er eminent!