Min mand går både op i astronomi og diverse teknik.
-
Min mand går både op i astronomi og diverse teknik. Det gør det muligt for ham at tage sådan et vildt billede her (fra vores terrasse i Kastrup!)
@tanyakaroli wow! Det hele værd!
-
Min mand går både op i astronomi og diverse teknik. Det gør det muligt for ham at tage sådan et vildt billede her (fra vores terrasse i Kastrup!)
@tanyakaroli Jeg vidste det. Månen er lavet af ost!
-
@tanyakaroli fååååårk det er flot.
-
@tanyakaroli Flot!

Så går han garanteret også op i udendørs belysning?

-
@tanyakaroli Man *må* jo elske en god nørd!
-
@tanyakaroli Man *må* jo elske en god nørd!
-
@tanyakaroli Flot!

Så går han garanteret også op i udendørs belysning?

@nerdd Mest i at den helst ikke skal være der - og det er den jo når man bor tæt på lufthavnen
️ -
@nerdd Mest i at den helst ikke skal være der - og det er den jo når man bor tæt på lufthavnen
️@tanyakaroli Det tænkte jeg nok, men jeg tror mange ikke tænker over, at det kan være et problem. Lige med lufthavne er det måske ok. Når der insisteres på, at flyene skal flyve, er det trods alt bedst, at de får lov til at lande sikkert igen

-
127/1200

Har der været tale om at lave et hvor ISS også er med på billedet (det skal nok laves med automatisk udløser tror jeg).
-
127/1200

Har der været tale om at lave et hvor ISS også er med på billedet (det skal nok laves med automatisk udløser tror jeg).
@folfdk Jeg spurgte ham lige, og han siger at det er meget, meget svært fordi den bevæger sig så hurtigt hen over månen. (Men hvem ved, måske har du nu givet ham blod på tanden?)
-
@folfdk Jeg spurgte ham lige, og han siger at det er meget, meget svært fordi den bevæger sig så hurtigt hen over månen. (Men hvem ved, måske har du nu givet ham blod på tanden?)
@tanyakaroli @folfdk nerdsniping virker sikkert også for teleskopejere
-
@tanyakaroli @folfdk nerdsniping virker sikkert også for teleskopejere
@svuorela Den var jeg nødt til at slå op

https://xkcd.com/356/