"Nå, hvad har du fået de første tre timer til at gå med?"
-
@tofticles De søger garanteret sneryddere
️@hunspirillen Sandt
. -
@tofticles @infonauten @svedigtype Tænk på hvor hyggelige julefrokosterne ville være!
@CarstenBoll @tofticles @infonauten Altså, jeg har samme tanke!
Tænk på hvor mange menneskers dag man kunne gøre en lillebitte smule bedre ved at smile og sige godmorgen/godeftermiddag/godaften (som den lille* behårede hobbit man er)
*) eller store
-
Tja. Fejlsøgt i ~3 timer på hvorfor data ikke var ens, når nu mit værktøj visuelt viser mig at de er ens.
Viser sig at VSCode lige 'hjælper' med at formattere tal med ensartede decimaler...
{ "amount": 100.0 } er -ikke- det samme som { "amount": 100.00 }.
Søger de stadig skraldemænd?
@tofticles i går erstattede jeg
“lk 3001”
med
“lk 3001”
Jeg endte med at søge med %like% “3001” fordi data skam ikke indeholdt “lk 3001”
Data der passerer gennem csv, Excel og R er 🤯
Og
Mellemrum skulle forbydes! -
@CarstenBoll @tofticles @infonauten Altså, jeg har samme tanke!
Tænk på hvor mange menneskers dag man kunne gøre en lillebitte smule bedre ved at smile og sige godmorgen/godeftermiddag/godaften (som den lille* behårede hobbit man er)
*) eller store
@CarstenBoll @svedigtype @tofticles @infonauten kæft det ville jeg være god til!
Men det er nok bedst hvis jeg kan dele jobbet med en som ordner den del med aktivt at styrer vognen. -
@tofticles i går erstattede jeg
“lk 3001”
med
“lk 3001”
Jeg endte med at søge med %like% “3001” fordi data skam ikke indeholdt “lk 3001”
Data der passerer gennem csv, Excel og R er 🤯
Og
Mellemrum skulle forbydes!@pms Ja!
Veldefinerede data med fast format som kun indeholder ASCII tegn, ja tak.
Nu vi er i gang, så må koder til menneskelig aflæsning per dags dato ikke indeholde 0/O, I/l mfl.
-
@pms Ja!
Veldefinerede data med fast format som kun indeholder ASCII tegn, ja tak.
Nu vi er i gang, så må koder til menneskelig aflæsning per dags dato ikke indeholde 0/O, I/l mfl.
@tofticles woho! Kan vi lave et verdensomspændende datakalifat?
-
@tofticles woho! Kan vi lave et verdensomspændende datakalifat?
@pms Jeg er så! klar til lige præcis det kalifat!
-
@CarstenBoll @svedigtype @tofticles @infonauten kæft det ville jeg være god til!
Men det er nok bedst hvis jeg kan dele jobbet med en som ordner den del med aktivt at styrer vognen.@pms @CarstenBoll @tofticles @infonauten Mm, jeg har ikke kørekort, så kan ikke søge ...
Man må vist heller ikke søge andet job når man er sygemeldt, så jeg må vente med at tænke på fremtiden.
Men jeg synes du skal søge @infonauten, jeg vil gerne køre med dig

-
@CarstenBoll @infonauten @svedigtype "We're on the lææææt-ban' to hell"? 🤪
@tofticles @CarstenBoll @infonauten @svedigtype Duu duu, "ja det er jeres lokomotivføre, vi er desværre en time forsinket, fordi true !== True, og signalerne nu har problemer, men jeg har kaffe og det er ikke mit problem, muhahaha"
-
@tofticles @CarstenBoll @infonauten @svedigtype Duu duu, "ja det er jeres lokomotivføre, vi er desværre en time forsinket, fordi true !== True, og signalerne nu har problemer, men jeg har kaffe og det er ikke mit problem, muhahaha"
@mrmatten Aaahahahaha det er så meget @tofticles som letbanefører
-
Tja. Fejlsøgt i ~3 timer på hvorfor data ikke var ens, når nu mit værktøj visuelt viser mig at de er ens.
Viser sig at VSCode lige 'hjælper' med at formattere tal med ensartede decimaler...
{ "amount": 100.0 } er -ikke- det samme som { "amount": 100.00 }.
Søger de stadig skraldemænd?
@tofticles Woooow, vil det simpelthen sige, at VSCode er blevet lige så god som Excel nu til at ødelægge data?
-
@tofticles Woooow, vil det simpelthen sige, at VSCode er blevet lige så god som Excel nu til at ødelægge data?
@nerdd Jep! Retfærdigvis skal det siges, at jeg ikke har undersøgt nærmere om det er et tilfældigt plugin, der fucker det op.
(Jeg husker med gru Excel til Mac, som hvis du -åbner- en tekstfil (det var en .csv fil) lige ændrer encoding...)