Hey @fanden - en tilståelse: jeg har svært ved at komme i gang med Melvins, det er for overvældende en diskografi.
-
@infonauten Nej, der forstår jeg godt. Der er MEGET. Men du kan lide Ozma, så du er med på de tidlige skiver. Jeg fornemmer et hul i din opdragelse efter deres korte mainstream-periode på Atlanta

Et forsøg på at liste kun fem Melvins-skiver der rykker:
Stag (1996)
(a) Senile Animal (2006)
Hostile Ambient Takeover (2002)
Trilogy* (2000)
Pinkus Abortion Technician (2018)* Ja, det her er et snydepunkt, for det er alle tre plader de lavede i 2000: The Maggot, The Bootlicker, The Crybaby
@fanden fedt fedt, tusind tak, dude!
-
@fanden fedt fedt, tusind tak, dude!
@infonauten Det var sådan OTOH, men det skader jo heller ikke at lytte til deres samarbejder med Napalm Death, Lustmord eller Jello Biafra... det ender som regel med at lyde som Melvins alt sammen

-
@infonauten Det var sådan OTOH, men det skader jo heller ikke at lytte til deres samarbejder med Napalm Death, Lustmord eller Jello Biafra... det ender som regel med at lyde som Melvins alt sammen

@infonauten Nå ja, og "Hold it in" (2014) er i princippet et samarbejde med Butthole Surfers, hvis det er i dit wheelhouse

-

@fanden nå ja, jeg har da også deres ND split liggende et eller andet sted, skal jeg lige have lyttet til.
-
@fanden nå ja, jeg har da også deres ND split liggende et eller andet sted, skal jeg lige have lyttet til.
@infonauten Der er lige kommet nyt album, hvor de samarbejder. Som sagt, det lyder som en Melvinsplade, med Barney på vokal

https://melvinsofficial.bandcamp.com/album/savage-imperial-death-march
-
@infonauten Der er lige kommet nyt album, hvor de samarbejder. Som sagt, det lyder som en Melvinsplade, med Barney på vokal

https://melvinsofficial.bandcamp.com/album/savage-imperial-death-march
@fanden det er det jeg har, tror jeg købte det en bandcamp friday på et tidspunkt. Eller.
-
@fanden det er det jeg har, tror jeg købte det en bandcamp friday på et tidspunkt. Eller.
@infonauten Ah okay. For de har også lavet en split på et tidspunkt, med ND på den ene side og Melvins på den anden.
Igen — det bliver lidt uoverskueligt, når man begynder at dykke ned i Melvins' diskografi

-
@infonauten Ah okay. For de har også lavet en split på et tidspunkt, med ND på den ene side og Melvins på den anden.
Igen — det bliver lidt uoverskueligt, når man begynder at dykke ned i Melvins' diskografi

@fanden godt jeg har dig så jeg ikke behøver at tænke!
-
@fanden godt jeg har dig så jeg ikke behøver at tænke!
@infonauten Jeg bruger jo dig på samme måde, når jeg behøver regex- elle python-kommandoer

-
@infonauten Jeg bruger jo dig på samme måde, når jeg behøver regex- elle python-kommandoer

@fanden
Hashtag fælleshjerne
@infonauten