Jeg har til mit mobilabonnement fået et datadelingskort - et ekstra SIM-kort, der ikke er associeret et mobilnummer med, så ingen telefoni eller SMS, men bruger så data fra mit eksisterende abonnement.
-
Jeg har til mit mobilabonnement fået et datadelingskort - et ekstra SIM-kort, der ikke er associeret et mobilnummer med, så ingen telefoni eller SMS, men bruger så data fra mit eksisterende abonnement. Det kan så bruges til en tablet, PC, overvågningskamera eller hvad der nu har behovet.
Men... selv om det er et tillægsprodukt, så føles det overlegent. Man kommer udenom alt det der legacy-telefoni-crap?
Jeg skriver SMS med min (dejlige) hustru, og en gang imellem er jeg nødt til at tage en telefonsamtale som et eller andet fortidslevn. Så jeg kan ikke rigtigt pensionere telefoni, som situationen er.
Men det virker enormt tiltalende, og jeg kan undre mig over, hvorfor jeg ikke ser telefonifri abonnementer markedsført. -
Jeg har til mit mobilabonnement fået et datadelingskort - et ekstra SIM-kort, der ikke er associeret et mobilnummer med, så ingen telefoni eller SMS, men bruger så data fra mit eksisterende abonnement. Det kan så bruges til en tablet, PC, overvågningskamera eller hvad der nu har behovet.
Men... selv om det er et tillægsprodukt, så føles det overlegent. Man kommer udenom alt det der legacy-telefoni-crap?
Jeg skriver SMS med min (dejlige) hustru, og en gang imellem er jeg nødt til at tage en telefonsamtale som et eller andet fortidslevn. Så jeg kan ikke rigtigt pensionere telefoni, som situationen er.
Men det virker enormt tiltalende, og jeg kan undre mig over, hvorfor jeg ikke ser telefonifri abonnementer markedsført.@mjj
I min aktuelle situation som arbejdssøgende kan det ikke diskuteres om jeg kan modtage eller foretage opkald.Måske det handler om hvilken del af samfundet man lige er en del af?
Og hvad man foretrækker?