Kan vi lige blive enige om at Jes Dorph har fået ret i at undersøgelsen ikke var ordentlig lavet - ikke at han var uskyldig.
-
Kan vi lige blive enige om at Jes Dorph har fået ret i at undersøgelsen ikke var ordentlig lavet - ikke at han var uskyldig. Lidt ligesom Johnny Depp vandt en retsag om at Amber Heard ikke måtte udtale sig om deres ægteskab ikke at han var uskyldig. #meetoo
-
Kan vi lige blive enige om at Jes Dorph har fået ret i at undersøgelsen ikke var ordentlig lavet - ikke at han var uskyldig. Lidt ligesom Johnny Depp vandt en retsag om at Amber Heard ikke måtte udtale sig om deres ægteskab ikke at han var uskyldig. #meetoo
@YongSun Jep, enig. Folkestemningen har det med at tro, retssager afgør en persons skyld, men en stor del af tiden er det bare semantisk fedtspil.
-
@YongSun Jep, enig. Folkestemningen har det med at tro, retssager afgør en persons skyld, men en stor del af tiden er det bare semantisk fedtspil.
Helt enig.
Jeg så @RasmusMalver gennemgå lidt af sagen på en anden platform og det er klart at det udelukkende er et spørgsmål om hvorvidt den pågældende advokat har gjort sit arbejde korrekt (f.eks om Jes har fået mulighed for at få indsigt i nogle af tingene mener jeg).
Men det bliver vinklet anderledes rundt omkring 🫤
Disclaimer: jeg er ikke advokat
-
F folfdk@helvede.net shared this topic
-
-
T tofticles@helvede.net shared this topic
K kramse@helvede.net shared this topic
🤮🤮