Vi får studentervogn forbi i dag kl 17, men hver gang der er nogen der trutter derude, bliver jeg sådan HAR VI MISFORSTÅET TIDSPUNKTET???
-
Vi får studentervogn forbi i dag kl 17, men hver gang der er nogen der trutter derude, bliver jeg sådan HAR VI MISFORSTÅET TIDSPUNKTET??? og nej vi har ikke, så slap af, hoved.
-
Vi får studentervogn forbi i dag kl 17, men hver gang der er nogen der trutter derude, bliver jeg sådan HAR VI MISFORSTÅET TIDSPUNKTET??? og nej vi har ikke, så slap af, hoved.
@infonauten god fornøjelse når de kommer forbi, og tillykke!!
-
@infonauten sådan noget gør jeg også altid! Godt at du kan minde dig selv om at det først er senere i dag (og måske en del senere, der kan jo godt akkumulere sig en vis forsinkelse).
Rigtig god minifest når de kommer! Det er stort️
-
@infonauten god fornøjelse når de kommer forbi, og tillykke!!
@folfdk mange tak!
-
@infonauten hvor meget for sent kom de så (baseret på min erfaring med de der tidsplaner
)?
-
@infonauten hvor meget for sent kom de så (baseret på min erfaring med de der tidsplaner
)?
@MThaastrup 1/2 minut. Deres chauffør var nådesløs.
-
@MThaastrup 1/2 minut. Deres chauffør var nådesløs.
@infonauten @MThaastrup den gang for 25 år siden startede vi et stopur hver gang vi ankom... Men vi skulle også til Otterup, Vissenbjerg, Nørre Broby, Dalby, Kerteminde for uden selvfølgelig det meste af Odense.
-
@infonauten @MThaastrup den gang for 25 år siden startede vi et stopur hver gang vi ankom... Men vi skulle også til Otterup, Vissenbjerg, Nørre Broby, Dalby, Kerteminde for uden selvfølgelig det meste af Odense.
@svuorela @infonauten og der har du og jeg samme Katedralproblem
- vi var i bl.a. Gelsted, Harndrup, Dalby, Kerteminde og Brobyværk
-
@svuorela @infonauten og der har du og jeg samme Katedralproblem
- vi var i bl.a. Gelsted, Harndrup, Dalby, Kerteminde og Brobyværk
@MThaastrup @svuorela jeg gik på Faaborg, vi var overalt fra Haarby i nord og Vester Skerninge i øst. Det var en laaaaang dag.
Jeg var ude i nat og hente min yngste fra Næsbyhoved-Broby, og selv om det da er lidt af en tur, er det intet imod det vi (og I, lyder det som) kørte dengang. ("DE UNGE HAR DET FOR LET, NÆ DENGANG JEG VAR UNG ... ")