Hvor er de danske baseret organisationer i støtte med Palæstina på Mastodon?
-
Hvor er de danske baseret organisationer i støtte med Palæstina på Mastodon? Kan i dele navner med mig? Der er et par konti på IG der deler om demoer osv, men hvor henne her`i Fediverset?
-
Hvor er de danske baseret organisationer i støtte med Palæstina på Mastodon? Kan i dele navner med mig? Der er et par konti på IG der deler om demoer osv, men hvor henne her`i Fediverset?
@MachoManPierreCardin deler tit videoer fra demoer.
Men ja, ellers er Palæstinabevægelsen meget IG fokuseret. Det er også tit de ikke får lagt events op på dukop.dk.
Ret underligt, når de samtidig er super udsat for shadow banning og blokeringer.
-
@genopretkbh Jeg leder stadig! Er der fundet nogen Propalæstina sattelit organisationer i fediverset, eller skal den oprettes?
-
@genopretkbh Jeg leder stadig! Er der fundet nogen Propalæstina sattelit organisationer i fediverset, eller skal den oprettes?
@andersaardvark Jeg tænker at det skal oprettes. Det er IF København der administrerer @stopannekteringen på Instagram. De kan kontaktes her: palestine@internationaltforum.dk
Vi kunne få gavn af at dele deres opslager her på Mastodon. Også begivenheder på Dukop.
Har du lyst til at gøre det? Jeg kan godt støtte op. Min privat konto er @phoenix_1312