Fire dages flytning/indflytning vel overstået - læggene har efterhånden vænnet sig til trappe vandring 😂.
-
@tofticles det lyder dejligt. Hvilket hjørne af Odense er I endt i?
@tofticles Tillykke med jeres nye rammer 🥳
-
Fire dages flytning/indflytning vel overstået - læggene har efterhånden vænnet sig til trappevandring
.Et udestående med aflevering af den gamle lejlighed og lidt elarbejde, vi skal have en pro til at kigge på.
Men shit hvor er jeg glad for Smørhullet - føler mig allerede hjemme! 🥳🥰
@tofticles oh hvor er det fedt at finde et sted der bare er hjem med det samme
️ tillykke til jer begge -
@tofticles oh hvor er det fedt at finde et sted der bare er hjem med det samme
️ tillykke til jer begge@pms Tak! Og ja!
️ -
@tofticles Tillykke med jeres nye rammer 🥳
@lykkebrammer Tak!
-
Fire dages flytning/indflytning vel overstået - læggene har efterhånden vænnet sig til trappevandring
.Et udestående med aflevering af den gamle lejlighed og lidt elarbejde, vi skal have en pro til at kigge på.
@tofticles det er så god en følelse! Tillykke med det.
-
@tofticles det er så god en følelse! Tillykke med det.
@infonauten Tak! Og ja! Det er vildt rart!
-
@tofticles det lyder dejligt. Hvilket hjørne af Odense er I endt i?
@svuorela Vi er nu i den aller-sydligste del af Skibhuskvarteret (eller Skibidi-kvarteret, som .. ingen kalder det
). -
@tofticles det er altså dejligt. Jeg er så glad over det

-
@tofticles Whee! Tillykke til @svedigtype og dig!
-
@tofticles det er altså dejligt. Jeg er så glad over det

@IbenChristiane Tak!
️ -
@tofticles Whee! Tillykke til @svedigtype og dig!
-
@svuorela Vi er nu i den aller-sydligste del af Skibhuskvarteret (eller Skibidi-kvarteret, som .. ingen kalder det
).@tofticles ja det er der helt klart ingen der kalder det - jeg har ikke boet i skibhuskvarteret siden '84 - så det kan jeg ikke selv huske noget om.