På trods af både influenza- og COVID-19-vaccination har jeg redet mig en omgang med feber og kvalme og træthed, så jeg har været sofakartoffel i et par døgn og er begyndt at kede mig.
-
På trods af både influenza- og COVID-19-vaccination har jeg redet mig en omgang med feber og kvalme og træthed, så jeg har været sofakartoffel i et par døgn og er begyndt at kede mig. Men jeg er slet ikke snottet, mærkeligt nok. Og heldigt nok.
-
På trods af både influenza- og COVID-19-vaccination har jeg redet mig en omgang med feber og kvalme og træthed, så jeg har været sofakartoffel i et par døgn og er begyndt at kede mig. Men jeg er slet ikke snottet, mærkeligt nok. Og heldigt nok.
Jeg har stadig, nej, igen feber. Ikke høj feber, føler mig ikke rigtig syg, bare småsløj, og meget, meget træt. Og mest af alt keder jeg mig.
-
Jeg har stadig, nej, igen feber. Ikke høj feber, føler mig ikke rigtig syg, bare småsløj, og meget, meget træt. Og mest af alt keder jeg mig.
@ondekvinde Du beskriver min tilstand de sidste to uger meget godt, dog uden at have bemærket feber.
-
@ondekvinde Du beskriver min tilstand de sidste to uger meget godt, dog uden at have bemærket feber.
@tokeriis Det er virkelig træls, ikke?
-
@tokeriis @ondekvinde ditto. Kvalme, ekstrem træthed, små ture med mild feber i starten. Det begyndte med halsbetændelse for lidt over en uge siden
Det var værst i weekenden hvor jeg virkelig var en kartoffel. Er heldigvis gået på ferie så kan godt leve med at jeg bliver meget træt.Det var da noget mystisk noget! Jeg er også vaccineret mod influenza, covid og endda RS