Om tyve er er jeg heldigvis pensioneret 😱 🚗
-
@fanden @hunspirillen Og når der så kun er førerløse biler kan vi lige skrue op til 200 km/t så samfundet kan blive endnu mere effektivt, det ville være et stort fremskridt. PS: Fuck fodgængere.
@niklasnisbeth @fanden Og fuck kældedyr. (Og løse kænguruer på vejen).

-
@niklasnisbeth Nej, nej, endeløse bilkøer

@hunspirillen@niklasnisbeth Måske er det erhvervets løsning på boligmangel. Den Nye Pendler
arbejder hjemmefra, og bor i sin bil, fastlåst på en motorvej et sted i Jylland. @hunspirillen -
@niklasnisbeth Måske er det erhvervets løsning på boligmangel. Den Nye Pendler
arbejder hjemmefra, og bor i sin bil, fastlåst på en motorvej et sted i Jylland. @hunspirillen@fanden @niklasnisbeth Kan man egentlig få en selvkørende bil i uendeligt loop til at køre ind ved et toilet? Når køen engang når forbi. Gad vide hvor tit de løber tør, fordi de ikke kan nå hen til en ladestation.
-
arbejder hjemmefra, og bor i sin bil, fastlåst på en motorvej et sted i Jylland. @hunspirillen@fanden @niklasnisbeth Måske kan vi lave et parallelsamfund. Aflåste gader hvor kun cykler, fodgængere, kørestole. trillebører og heste må komme ind.
-
@fanden @niklasnisbeth Kan man egentlig få en selvkørende bil i uendeligt loop til at køre ind ved et toilet? Når køen engang når forbi. Gad vide hvor tit de løber tør, fordi de ikke kan nå hen til en ladestation.
@hunspirillen Er det Amazon-bude, som er nødt til at tisse i flasker for at holde deres akkord? Jeg tror helt sikkert det bliver del af Den Nye Pendler
s tilværelse. @niklasnisbeth -
@hunspirillen Er det Amazon-bude, som er nødt til at tisse i flasker for at holde deres akkord? Jeg tror helt sikkert det bliver del af Den Nye Pendler
s tilværelse. @niklasnisbeth@fanden @niklasnisbeth Der er mange måder at sælge et budskab på. Det skal bare vinkles rigtigt! Spar tid - portabelt toilet. Du behøver aldrig forlade din bil mere!
-
@fanden @niklasnisbeth Der er mange måder at sælge et budskab på. Det skal bare vinkles rigtigt! Spar tid - portabelt toilet. Du behøver aldrig forlade din bil mere!
@hunspirillen @niklasnisbeth Det slår mig lige, at de hurtigste køretøjer på de tilstoppede motorveje ville være madbude på knallerter, der bringer bestillinger ud til det arbejdende/perma-pendlende folk.
Hele infrastrukturen for den specifikke dystopi findes allerede

-
@hunspirillen @niklasnisbeth Det slår mig lige, at de hurtigste køretøjer på de tilstoppede motorveje ville være madbude på knallerter, der bringer bestillinger ud til det arbejdende/perma-pendlende folk.
Hele infrastrukturen for den specifikke dystopi findes allerede

@fanden @niklasnisbeth Velkommen til Paris...
-
@fanden @niklasnisbeth Måske kan vi lave et parallelsamfund. Aflåste gader hvor kun cykler, fodgængere, kørestole. trillebører og heste må komme ind.
@hunspirillen @niklasnisbeth Det vil isf være forbeholdt øvre middelklasse, som har råd til at skippe bilen og ride til arbejde.
-
@fanden @niklasnisbeth Velkommen til Paris...
@hunspirillen @niklasnisbeth Really?!

-
@hunspirillen @niklasnisbeth Really?!

@fanden @niklasnisbeth Bilerne er jo ikke førerløse, det er bare måden at komme igennem byen på hvis du skal nå noget. Op på en "velo" uanset om du er i aftenkjole eller hvad. (Disclaimer jeg bor ikke i Paris, har det fra andre, og det er nok fra for ti år siden)
-
@fanden @niklasnisbeth Bilerne er jo ikke førerløse, det er bare måden at komme igennem byen på hvis du skal nå noget. Op på en "velo" uanset om du er i aftenkjole eller hvad. (Disclaimer jeg bor ikke i Paris, har det fra andre, og det er nok fra for ti år siden)
@hunspirillen @niklasnisbeth Nåh, ja. Det kendte jeg jo godt til. Troede et svimmelt øjeblik, der allerede var takeout til bilkøer på ringvejene omkring Paris

-
RE: https://expressional.social/@ING/117324876636728316
Om tyve er er jeg heldigvis pensioneret

@hunspirillen Godt jeg kan gå på arbejde på under en time.
-
arbejder hjemmefra, og bor i sin bil, fastlåst på en motorvej et sted i Jylland. @hunspirillen@fanden @niklasnisbeth @hunspirillen
Og der kører folk på cykler ud og ind mellem bilerne på motorvejen, med doughnuts og kaffe? 🫣
-
@fanden @niklasnisbeth @hunspirillen
Og der kører folk på cykler ud og ind mellem bilerne på motorvejen, med doughnuts og kaffe? 🫣
@folfdk @fanden @niklasnisbeth Og natpotter