Mandag efter juleferie er åbenbart =
-
Jeg har tilsyneladende glemt mit password og kan starte med at ringe til Statens IT... -
Jeg har tilsyneladende glemt mit password og kan starte med at ringe til Statens IT...Det er jo på mange måder en god ferie hvis man har tænkt så lidt på arbejde at man glemmer sit password

Håber du kommer hurtigt igennem!
-
Jeg har tilsyneladende glemt mit password og kan starte med at ringe til Statens IT...@MThaastrup et godt tip er altid at bruge '1234' som password, så glemmer man det aldrig

-
@MThaastrup et godt tip er altid at bruge '1234' som password, så glemmer man det aldrig

Jeg plejer at anbefale '123456' - du ved, for ekstra sikkerhed!
-
Jeg plejer at anbefale '123456' - du ved, for ekstra sikkerhed!
Skal der være ny adgangskode hver tredje måned? Her er en nem løsning:
1234-2025kvartal4
1234-2026kvartal1
1234-2026kvartal2
1234-2026kvartal3 -
Skal der være ny adgangskode hver tredje måned? Her er en nem løsning:
1234-2025kvartal4
1234-2026kvartal1
1234-2026kvartal2
1234-2026kvartal3@Pepijn @EvilCartyen @anport Nu skælder jeg jer altså lige ud i sjov son den, der arbejder med infosec

-
@Pepijn @EvilCartyen @anport Nu skælder jeg jer altså lige ud i sjov son den, der arbejder med infosec

I 2025 udførte vi et job, hvor vi brugte en portal, der krævede en adgangskode-ændring hver uge. Deres IT-afdeling blev ret sur over:
BigMac_week01-25
BigMac_week02-25
BigMac_week03-25Var meget praktisk..
-
Jeg har tilsyneladende glemt mit password og kan starte med at ringe til Statens IT...@MThaastrup Tillykke! Der altid er nogen, der gør det!
God arbejdslyst

-
@MThaastrup Tillykke! Der altid er nogen, der gør det!
God arbejdslyst

@fyfor Tak

-
I 2025 udførte vi et job, hvor vi brugte en portal, der krævede en adgangskode-ændring hver uge. Deres IT-afdeling blev ret sur over:
BigMac_week01-25
BigMac_week02-25
BigMac_week03-25Var meget praktisk..
@Pepijn Hos os blokerer IT-sikkerhed for den slags mønstre. Jeg bruger i stedet en passwordmanager og hvad der er blevet benævnt “psykopatpasswords” af en kollega, fordi de er lange og tilfældige

-
@Pepijn Hos os blokerer IT-sikkerhed for den slags mønstre. Jeg bruger i stedet en passwordmanager og hvad der er blevet benævnt “psykopatpasswords” af en kollega, fordi de er lange og tilfældige