Sååå.
-
@tanyakaroli Øv. Jeg er på en adhd high. Jeg kan ikke stoppe. Det næste du fortæller mig er vel at jeg skal huske at spise. Og drikke.
Brain do not receive information. Aghhhh.@mutter01 kan du gøre mad og drikke til et projekt som du kan gå i gang med i stedet for skuret? For ja, det har du også godt af
️
-
@tanyakaroli Skovrænke er værre. Den er over det hele.
@mutter01 den måtte jeg lige slå op, men ja, den tror jeg også vi har her. Jeg ser at nogle planteskoler sælger den!
-
@mutter01 kan du gøre mad og drikke til et projekt som du kan gå i gang med i stedet for skuret? For ja, det har du også godt af
️
@tanyakaroli (Står i skuret og snerre lidt af @tanyakaroli og ved hun har ret, men der er så mange kasser og så meget støv og mad er et projekt…)
-
@tanyakaroli (Står i skuret og snerre lidt af @tanyakaroli og ved hun har ret, men der er så mange kasser og så meget støv og mad er et projekt…)
@mutter01 mad er et godt projekt! Vi hepper på mad og drikke 🥳
-
@mutter01 den måtte jeg lige slå op, men ja, den tror jeg også vi har her. Jeg ser at nogle planteskoler sælger den!
@tanyakaroli Virkeligt. Lige pludselig har du den i stuen. Du ved godt de der stakkels huse der står overgroet og ubeboet. Det er skovrænken der har overtaget.
-
@mutter01 mad er et godt projekt! Vi hepper på mad og drikke 🥳
@tanyakaroli YOUR NOT MY MOM. Lusker ind og får noget at spise.
-
@tanyakaroli Virkeligt. Lige pludselig har du den i stuen. Du ved godt de der stakkels huse der står overgroet og ubeboet. Det er skovrænken der har overtaget.
@mutter01 den vinder over os in the end. På en måde en smuk tanke. (Men indtil da holder vi den sgu nede, så der er lidt variation i haven).
-
-
@tanyakaroli
Lille hurtig mozzarella/tomat med et par peanuts, olie og spinatstøv. Og et glas vand der ikke er med på billedet. -
@tanyakaroli
Lille hurtig mozzarella/tomat med et par peanuts, olie og spinatstøv. Og et glas vand der ikke er med på billedet.