Erhvervsakademiet fucker mit kursus op (de kan ikke løse en synkroniseringsfejl, så jeg som den eneste modtager pensum og opgaver uger for sent, og jeg nu er alt for meget bagefter).
-
Erhvervsakademiet fucker mit kursus op (de kan ikke løse en synkroniseringsfejl, så jeg som den eneste modtager pensum og opgaver uger for sent, og jeg nu er alt for meget bagefter). Har klaget til koordinatoren i dag, for nu gider jeg ikke mere.
Michelle er syg - min kæreste måtte gå fra jobbet som lærervikar i går og hente hende, for jeg sad på seminar i Roskilde. I dag har hun haft 39,3 - vi taler barnet, der ALDRIG har haft feber nogensinde ellers.
Muntr mig lidt op, tak?
-
Erhvervsakademiet fucker mit kursus op (de kan ikke løse en synkroniseringsfejl, så jeg som den eneste modtager pensum og opgaver uger for sent, og jeg nu er alt for meget bagefter). Har klaget til koordinatoren i dag, for nu gider jeg ikke mere.
Michelle er syg - min kæreste måtte gå fra jobbet som lærervikar i går og hente hende, for jeg sad på seminar i Roskilde. I dag har hun haft 39,3 - vi taler barnet, der ALDRIG har haft feber nogensinde ellers.
Muntr mig lidt op, tak?
@MThaastrup hjælper dette?
Fra en gå tur sidste uge.
-
@MThaastrup hjælper dette?
Fra en gå tur sidste uge.
@kmdk Ja, det hjælper 🥹. Tak 🫶
-
Muntr mig lidt op, tak?
-
Muntr mig lidt op, tak?
-
@Bonescarab The void 🫶
. Elsker sorte katte, ville ønske at jeg kunne tåle dem.
-
@simonjust Tak!
-
Muntr mig lidt op, tak?
@MThaastrup øv en masse at stå med på én gang. Men dejligt at kæresten havde mulighed for at hente Michelle og passe hende indtil du kunne nå hjem. Han er da lidt et catch, hva?
️
Jeg håber Michelle’s feber hurtigt lægger sig og at tingene falder på plads snart med undervisningsmaterialet. Er der ikke nogen af de andre der kan dele materialet med dig, så du får det til tiden?
Kram til dig - det skal nok blive bedre, og snart er det forår 🥰 -
@MThaastrup øv en masse at stå med på én gang. Men dejligt at kæresten havde mulighed for at hente Michelle og passe hende indtil du kunne nå hjem. Han er da lidt et catch, hva?
️
Jeg håber Michelle’s feber hurtigt lægger sig og at tingene falder på plads snart med undervisningsmaterialet. Er der ikke nogen af de andre der kan dele materialet med dig, så du får det til tiden?
Kram til dig - det skal nok blive bedre, og snart er det forår 🥰@tanyakaroli De andre er desværre 20-årige fuldtidsstuderende unge knægte og 3 meget voksne mænd uden små børn, som ingen forståelse har for problemet med at være alenemor med fuldtidsjob og ikke bare kunne prioritere at læse i flere døgn nonstop, når man så endelig får info
-
@tanyakaroli De andre er desværre 20-årige fuldtidsstuderende unge knægte og 3 meget voksne mænd uden små børn, som ingen forståelse har for problemet med at være alenemor med fuldtidsjob og ikke bare kunne prioritere at læse i flere døgn nonstop, når man så endelig får info
@tanyakaroli Fik en studiegruppe på dag 1, som burde sende deres gruppeopgaver forbi mig, når de har lavet et udkast. Jeg har intet modtaget overhovedet og startede 1. uge af februar.
Det betyder simpelthen intet for dem om jeg kan følge kurset.
Men det er heller ikke deres ansvar.
Det er EAAAs, og de skal få styr på deres ting og finde en løsning. -
Muntr mig lidt op, tak?
@MThaastrup Argh: God bedring til Michelle, og jeg håber, erhvervsakademiet får styr på deres shit.
Det mest opmuntrende, jeg senest har læst er denne artikel, som fortæller om, at flere indiske piger kan komme skole, fordi de har fået en cykel: https://verdensbedstenyheder.dk/nyheder/piger-i-pedalerne-nu-deler-indien-gratis-cykler-ud-og-boernene-tramper-direkte-i-skole/
-
@Bonescarab @MThaastrup jeg er ogsåleveringsdygtig i sort-kat-spam…
-
@MThaastrup Argh: God bedring til Michelle, og jeg håber, erhvervsakademiet får styr på deres shit.
Det mest opmuntrende, jeg senest har læst er denne artikel, som fortæller om, at flere indiske piger kan komme skole, fordi de har fået en cykel: https://verdensbedstenyheder.dk/nyheder/piger-i-pedalerne-nu-deler-indien-gratis-cykler-ud-og-boernene-tramper-direkte-i-skole/
@Camlarsch Årh, tak - det var dejlig læsning
-
@Bonescarab @MThaastrup jeg er ogsåleveringsdygtig i sort-kat-spam…
@SorenMRiis @Bonescarab Taaaaak!
-
@Bonescarab The void 🫶
. Elsker sorte katte, ville ønske at jeg kunne tåle dem.
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@holsta I wish - altså at det kun var dem
-
@tanyakaroli Fik en studiegruppe på dag 1, som burde sende deres gruppeopgaver forbi mig, når de har lavet et udkast. Jeg har intet modtaget overhovedet og startede 1. uge af februar.
Det betyder simpelthen intet for dem om jeg kan følge kurset.
Men det er heller ikke deres ansvar.
Det er EAAAs, og de skal få styr på deres ting og finde en løsning.@MThaastrup Alligevel noget desillusionerende at de andre studerende ikke hjælper overhovedet. Men ja, EEAS må da få fingeren ud. Du bør jo ikke skulle betale for det her (eller din arbejdsgiver bør ikke).