Er det ok og helt almindeligt at starte vejarbejde klokken 5 om morgenen?
-
-
@Trine_DK
Aaaaargh, det synes jeg er liiiiige tidligt nok. -
@Trine_DK nej!
-
@Trine_DK
Aaaaargh, det synes jeg er liiiiige tidligt nok.@folfdk tænk, det synes jeg godt nok også.
Det undrer mig, for der er jo ellers regler for, hvornår alle andre må støje, især i tæt bebyggede områder.
-
@anport gad vide om kommunen er klar over, at arbejdet starter så tidligt? Måske de har givet en eller anden form for dispensation, men naboerne er i så tilfælde ikke informerede.
Jeg glæder mig SÅ meget til at flytte.
-
@anport gad vide om kommunen er klar over, at arbejdet starter så tidligt? Måske de har givet en eller anden form for dispensation, men naboerne er i så tilfælde ikke informerede.
Jeg glæder mig SÅ meget til at flytte.
@Trine_DK kl. 05 er helt vildt, med mindre der er tale om en akut situation. Vi havde arbejdende kloakfolk i baggården kl. 22 i går aftes, men det var kun grundet en akut situation i naboejendommen
-
@Trine_DK kl. 05 er helt vildt, med mindre der er tale om en akut situation. Vi havde arbejdende kloakfolk i baggården kl. 22 i går aftes, men det var kun grundet en akut situation i naboejendommen
@anport intet akut. De er ved at lave et stort nyt lyskryds på den ene side af huset. På den anden er de ved at skifte de nedgravede elkabler.
Det er virkelig intenst.Det er ikke bare i dag jo. Det har stået på siden mandag, og kommer til at stå på et pænt stykke tid endnu.
Så er det ikke så sjovt at være hjemmegående førtidspensionist.
-
@anport intet akut. De er ved at lave et stort nyt lyskryds på den ene side af huset. På den anden er de ved at skifte de nedgravede elkabler.
Det er virkelig intenst.Det er ikke bare i dag jo. Det har stået på siden mandag, og kommer til at stå på et pænt stykke tid endnu.
Så er det ikke så sjovt at være hjemmegående førtidspensionist.
@Trine_DK man renoverede HELE gaden, jeg bor på for et par år siden, fortorvet og asfalten på vejbanen - de var i gang her i 4 uger hver dag. Hele lejligheden rystede, når de kørte rundt med deres asfalttromler. Et halvt år efter de var færdige, var jeg stadig helt vildt følsom overfor den mindste støj/høje lyd.
Støj = stress