Nå.
-
@MThaastrup Av av av. Heldigvis fik jeg ordnet det meste af havearbejdet i morges inden det blev slemt. Resten af det var i skyggen. Ellers havde jeg lignet dig.
@mutter01 Jeg ville bare sidde ude med en bog et lillebitte øjeblik
-
@mutter01 Jeg ville bare sidde ude med en bog et lillebitte øjeblik
@MThaastrup Den var styg i dag. Nok til at blive nævnt i radioen.
-
@MThaastrup Den var styg i dag. Nok til at blive nævnt i radioen.
@MThaastrup OG HUSK…
Lige så slem i morgen. Bliv i skyggen fra kl 10 til 15 -
@MThaastrup OG HUSK…
Lige så slem i morgen. Bliv i skyggen fra kl 10 til 15@mutter01 Kan jeg ikke, vi skal være til udendørs arrangement på Michelles skole kl. 14...
-
@mutter01 Kan jeg ikke, vi skal være til udendørs arrangement på Michelles skole kl. 14...
@mutter01 Men lige nu ser det ud til regnvejr her i Aarhus, så who knows
-
Nå. Faktor 50 var så ikke helt nok til 40 minutter på terrassen, fordelt på 2 x 20 minutter.
Nogle gange glemmer jeg, HVOR uegnet jeg er til solskin.
Ja, jeg har både fundet aftersun og en thermal spray til afkøling... Mistænker, at jeg glemte solcremen før 2. omgang 20 minutter
.
Heldigvis gør det ikke ondt.
Dette indlæg er slettet! -
@mutter01 Men lige nu ser det ud til regnvejr her i Aarhus, så who knows
@MThaastrup Det håber jeg for jer. Men tjek lige det lokale uv index.
-
@MThaastrup Det håber jeg for jer. Men tjek lige det lokale uv index.
@mutter01 Det gør jeg altid, og jeg har solcreme på fra april til oktober. Jeg gider ikke flere biopsier for hudkræft, tak
-
@MThaastrup Men godt at se de nationale farver.
Hvis nu man vender billedet, så bliver en smule som et splitflag!
(Og @MThaastrup jeg håber virkelig ikke det kommer til at irritere senere, godt du har gang i afværge midlerne)
-
Hvis nu man vender billedet, så bliver en smule som et splitflag!
(Og @MThaastrup jeg håber virkelig ikke det kommer til at irritere senere, godt du har gang i afværge midlerne)
-
Nå. Faktor 50 var så ikke helt nok til 40 minutter på terrassen, fordelt på 2 x 20 minutter.
Nogle gange glemmer jeg, HVOR uegnet jeg er til solskin.
Ja, jeg har både fundet aftersun og en thermal spray til afkøling... Mistænker, at jeg glemte solcremen før 2. omgang 20 minutter
.
Heldigvis gør det ikke ondt.
@MThaastrup 40 minutter uden solcreme? Challenge accepted. Men det er måske lidt snyd af mig, at jeg er beriget med så meget hudpigmentering, at jeg i gymnasietiden fik kælenavnet "cocio", fordi det vist svarede ganske godt til hudfarven.
-
@MThaastrup 40 minutter uden solcreme? Challenge accepted. Men det er måske lidt snyd af mig, at jeg er beriget med så meget hudpigmentering, at jeg i gymnasietiden fik kælenavnet "cocio", fordi det vist svarede ganske godt til hudfarven.
@wolf Nej da.
Solcreme faktor 50.
20 minutter ude
Indenfor lidt.
Udenfor 20. Minutter mere.Og så ser man sådan ud
-
@wolf Nej da.
Solcreme faktor 50.
20 minutter ude
Indenfor lidt.
Udenfor 20. Minutter mere.Og så ser man sådan ud
@MThaastrup Jeg tog en times gåtur, da det var varmest, og jeg ser slet ikke sådan ud. Sikkert delvist fordi jeg havde noget andet tøj på.
-
@MThaastrup Jeg tog en times gåtur, da det var varmest, og jeg ser slet ikke sådan ud. Sikkert delvist fordi jeg havde noget andet tøj på.
@wolf sandsynligvis mindst lige så meget fordi du ikke har den hudtype, jeg har
-
@wolf sandsynligvis mindst lige så meget fordi du ikke har den hudtype, jeg har
@MThaastrup Vi må tage alle variablene i betragtning, før vi drager konklusioner, ja. Jeg havde f.eks. heller ikke smurt solcreme på.