Så er der fremvisning af huset i morgen.
-
Så er der fremvisning af huset i morgen. Selvom det næppe bliver solgt i første hug, må der gerne krydses fingre.
-
Så er der fremvisning af huset i morgen. Selvom det næppe bliver solgt i første hug, må der gerne krydses fingre.
… og så er der booket endnu en fremvisning ind på tirsdag.
Det er meget rart at der i det mindste er noget aktivitet her til at starte med. -
… og så er der booket endnu en fremvisning ind på tirsdag.
Det er meget rart at der i det mindste er noget aktivitet her til at starte med.Tre fremvisninger booket i løbet af husets første døgn på nettet.
Ikke dårligt, tænker jeg. Forhåbentlig er der også nogen af dem der får lyst til faktisk at købe huset.
-
Tre fremvisninger booket i løbet af husets første døgn på nettet.
Ikke dårligt, tænker jeg. Forhåbentlig er der også nogen af dem der får lyst til faktisk at købe huset.
Åh, det lyder godt!
Jeg krydser også fingre for det er nogen der kan se alle de gode ting (det ser jo ud til på billederne at der er en del) -
Åh, det lyder godt!
Jeg krydser også fingre for det er nogen der kan se alle de gode ting (det ser jo ud til på billederne at der er en del)@folfdk det skal være nogen der gider købe noget midtby-larm med. Forhåbentlig findes de.
Vi gjorde det jo selv, i sin tid, fordi vi fik så meget hus for pengene. Det vil jeg påstå man stadig gør.Hvis man tog det samme hus og rykkede det til en mere stille placering i Svendborg, ville det koste i omegnen af 3+ mio (ifølge ejendomsmægleren).