Jeg bliver aldrig sådan en, der strikker ting.
-
@YongSun tak
. Mangler ikke flere trøjer lige nu, men har smidt et bogmærke, så jeg kan finde opslaget næste gang, jeg falder over en idé. I virkeligheden har jeg en ide, men mønsteret, jeg har fundet er på en trøje, og jeg ønskede mig den som cardigan, og det kan jeg ikke finde et mønster på 🫣
@MThaastrup vis mig mønsteret så kan jeg se om det egner sig til en cardigan
-
@MThaastrup vis mig mønsteret så kan jeg se om det egner sig til en cardigan
@YongSun det her (dog havblå, ikke okker)
-
@YongSun det her (dog havblå, ikke okker)
@MThaastrup Den er ret enkel at lave til cardigan
-
@MThaastrup Den er ret enkel at lave til cardigan
@YongSun VIRKELIG
?
Jamen er det noget, du har tid til på et tidspunkt, så? -
@YongSun VIRKELIG
?
Jamen er det noget, du har tid til på et tidspunkt, så?@YongSun Ej, du har lige gjort mig helt enormt glad jo! Jeg har været så frustreret over ikke at kunne finde et cardiganmønster, der lignede
-
@YongSun VIRKELIG
?
Jamen er det noget, du har tid til på et tidspunkt, så?@MThaastrup Jeg tror jeg vil have tid om et par måneder - jeg har 1 sweater, 1 vest, 1 cardigan og et halstørklæde på listen men de 3 af tingene er fleksible fordi folk ikek rigtigt har bestemt sig endnu - så det eneste faste jeg har et 1 halstørklæde og 1 vest efter den sindsyge trøje jeg strikker pt.
-
@MThaastrup Jeg tror jeg vil have tid om et par måneder - jeg har 1 sweater, 1 vest, 1 cardigan og et halstørklæde på listen men de 3 af tingene er fleksible fordi folk ikek rigtigt har bestemt sig endnu - så det eneste faste jeg har et 1 halstørklæde og 1 vest efter den sindsyge trøje jeg strikker pt.
@YongSun No rush, jeg er lige så glad for den klar i skabet til efteråret.
Men du må meget gerne sige til, når du har tid og lyst? TUSIND TAK

-
@YongSun No rush, jeg er lige så glad for den klar i skabet til efteråret.
Men du må meget gerne sige til, når du har tid og lyst? TUSIND TAK

@YongSun Og nu er jeg jo nødt til at se den sindssyge trøje, du er i gang med
? -
@YongSun Og nu er jeg jo nødt til at se den sindssyge trøje, du er i gang med
?@MThaastrup dette er forstykket som er den eneste delnjegchar strikket pt.
-
Jeg bliver aldrig sådan en, der strikker ting.
Jo, jeg kan godt slå masker op, strikke ret og den slags, men det er simpelthen ikke noget, der giver mig energi, og med slidgigt er det også en dum hobby i det hele taget.
Men - nu har jeg fundet en Facebookgruppe, hvor folk strikker ting - på bestilling

Og ja, det er dyrt at købe hjemmestrik, for garn er dyrt. MEN jeg vil MEGET hellere købe to gode trøjer om året end seks!
Har lige fået en trøje.
Er sådan nærmest lidt lykkelig
@MThaastrup Bortset fra det. Det er ik så meget garnet der er dyrt. Det er timerne der lægges i. Men næh den er flot.
-
@MThaastrup dette er forstykket som er den eneste delnjegchar strikket pt.
@YongSun WOW. Okay, den er vild - er det efter mønster eller frihånd?
-
@YongSun WOW. Okay, den er vild - er det efter mønster eller frihånd?
@MThaastrup Det er efter et mønster - jeg strikker ikke så meget i frihånd

-
@MThaastrup Bortset fra det. Det er ik så meget garnet der er dyrt. Det er timerne der lægges i. Men næh den er flot.
@mutter01 Det er også timerne, men det giver jo sig selv, at man betaler håndarbejde ordentligt.
-
@MThaastrup dette er forstykket som er den eneste delnjegchar strikket pt.
@YongSun @MThaastrup Whauuu. Nu går op og lægger mig . Jeg er sååå bag ud på talent.
-
@MThaastrup Det er efter et mønster - jeg strikker ikke så meget i frihånd

@YongSun Men det må også kræve tungen lige i munden at følge det mønster. Er den til dig selv
? -
@YongSun Men det må også kræve tungen lige i munden at følge det mønster. Er den til dig selv
?@MThaastrup Det er vildt svært for man skal følge det pind for pind - det er en gave til min søn men jeg ved faktisk ikke om han vil have den

-
@mutter01 Det er også timerne, men det giver jo sig selv, at man betaler håndarbejde ordentligt.
@MThaastrup Det er der desværre ikke mange der ikke tænker over.
-
@MThaastrup Det er vildt svært for man skal følge det pind for pind - det er en gave til min søn men jeg ved faktisk ikke om han vil have den

@YongSun Ellers er der en anden, der vil elske den, men jeg kan da ikke forestille mig andet, end at han værdsætter det enorme arbejde, uanset om den så "er ham" eller ej

-
@YongSun Ellers er der en anden, der vil elske den, men jeg kan da ikke forestille mig andet, end at han værdsætter det enorme arbejde, uanset om den så "er ham" eller ej

@MThaastrup arh mine børn har fået tilbudt så megen strik i deres liv at de nemt siger nej tak

-
@MThaastrup Det er der desværre ikke mange der ikke tænker over.
@mutter01 Måske ikke
. Men det gør jeg.