Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. #Basiskort Ja, selvfølgelig skal Rejsekort/Rejseplan A/S politianmeldes for reklamekampagnen - det troede jeg var fastslået allerede for flere mdr siden?

#Basiskort Ja, selvfølgelig skal Rejsekort/Rejseplan A/S politianmeldes for reklamekampagnen - det troede jeg var fastslået allerede for flere mdr siden?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
basiskort
4 Indlæg 2 Posters 8 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • bettina@mastodon.nuB This user is from outside of this forum
    bettina@mastodon.nuB This user is from outside of this forum
    bettina@mastodon.nu
    wrote sidst redigeret af
    #1

    #Basiskort Ja, selvfølgelig skal Rejsekort/Rejseplan A/S politianmeldes for reklamekampagnen - det troede jeg var fastslået allerede for flere mdr siden?

    Det de snarere skulle politianmeldes for nu, burde være setuppet af deres basiskort, hvor man ikke kan få pendlerkombi og dermed rabat, samt når man får bøde pga. manglende tjek ud / tjek ind, fordi der er for få standere, og man skal tjekke ud og ind inden næste forbindelse. Plus: For få salgssteder til anonymt kort. https://www.dr.dk/nyheder/indland/forbrugerombudsmanden-politianmelder-selskabet-bag-rejsekortet

    taf@bsd.networkT 1 Reply Last reply
    1
    0
    • bettina@mastodon.nuB bettina@mastodon.nu

      #Basiskort Ja, selvfølgelig skal Rejsekort/Rejseplan A/S politianmeldes for reklamekampagnen - det troede jeg var fastslået allerede for flere mdr siden?

      Det de snarere skulle politianmeldes for nu, burde være setuppet af deres basiskort, hvor man ikke kan få pendlerkombi og dermed rabat, samt når man får bøde pga. manglende tjek ud / tjek ind, fordi der er for få standere, og man skal tjekke ud og ind inden næste forbindelse. Plus: For få salgssteder til anonymt kort. https://www.dr.dk/nyheder/indland/forbrugerombudsmanden-politianmelder-selskabet-bag-rejsekortet

      taf@bsd.networkT This user is from outside of this forum
      taf@bsd.networkT This user is from outside of this forum
      taf@bsd.network
      wrote sidst redigeret af
      #2

      @bettina For ikke at nævne de steder hvor perroner ligger på hver sin side af offentlig vej og der kun er basiskortstander på den ene side. Små hundrede meter for at komme sikkert over ved nærmeste overgang for at checke ind/ud er virkelig ikke handicapvenligt.

      bettina@mastodon.nuB 1 Reply Last reply
      1
      0
      • bettina@mastodon.nuB bettina@mastodon.nu shared this topic
      • taf@bsd.networkT taf@bsd.network

        @bettina For ikke at nævne de steder hvor perroner ligger på hver sin side af offentlig vej og der kun er basiskortstander på den ene side. Små hundrede meter for at komme sikkert over ved nærmeste overgang for at checke ind/ud er virkelig ikke handicapvenligt.

        bettina@mastodon.nuB This user is from outside of this forum
        bettina@mastodon.nuB This user is from outside of this forum
        bettina@mastodon.nu
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @taf Da jeg hørte det troede jeg simpelthen, det var løgn! Men det er det så ikke.

        taf@bsd.networkT 1 Reply Last reply
        0
        • bettina@mastodon.nuB bettina@mastodon.nu

          @taf Da jeg hørte det troede jeg simpelthen, det var løgn! Men det er det så ikke.

          taf@bsd.networkT This user is from outside of this forum
          taf@bsd.networkT This user is from outside of this forum
          taf@bsd.network
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @bettina Absolut ikke. Lyngby Lokal på Nærumbanen er det værste eksempel jeg har set - indtil videre...

          1 Reply Last reply
          1
          0
          • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social shared this topic
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes


          • Log ind

          • Har du ikke en konto? Tilmeld

          • Login or register to search.
          Powered by NodeBB Contributors
          Graciously hosted by data.coop
          • First post
            Last post
          0
          • Hjem
          • Seneste
          • Etiketter
          • Populære
          • Verden
          • Bruger
          • Grupper