#Basiskort Ja, selvfølgelig skal Rejsekort/Rejseplan A/S politianmeldes for reklamekampagnen - det troede jeg var fastslået allerede for flere mdr siden?
-
#Basiskort Ja, selvfølgelig skal Rejsekort/Rejseplan A/S politianmeldes for reklamekampagnen - det troede jeg var fastslået allerede for flere mdr siden?
Det de snarere skulle politianmeldes for nu, burde være setuppet af deres basiskort, hvor man ikke kan få pendlerkombi og dermed rabat, samt når man får bøde pga. manglende tjek ud / tjek ind, fordi der er for få standere, og man skal tjekke ud og ind inden næste forbindelse. Plus: For få salgssteder til anonymt kort. https://www.dr.dk/nyheder/indland/forbrugerombudsmanden-politianmelder-selskabet-bag-rejsekortet
-
#Basiskort Ja, selvfølgelig skal Rejsekort/Rejseplan A/S politianmeldes for reklamekampagnen - det troede jeg var fastslået allerede for flere mdr siden?
Det de snarere skulle politianmeldes for nu, burde være setuppet af deres basiskort, hvor man ikke kan få pendlerkombi og dermed rabat, samt når man får bøde pga. manglende tjek ud / tjek ind, fordi der er for få standere, og man skal tjekke ud og ind inden næste forbindelse. Plus: For få salgssteder til anonymt kort. https://www.dr.dk/nyheder/indland/forbrugerombudsmanden-politianmelder-selskabet-bag-rejsekortet
@bettina For ikke at nævne de steder hvor perroner ligger på hver sin side af offentlig vej og der kun er basiskortstander på den ene side. Små hundrede meter for at komme sikkert over ved nærmeste overgang for at checke ind/ud er virkelig ikke handicapvenligt.
-
B bettina@mastodon.nu shared this topic
-
@bettina For ikke at nævne de steder hvor perroner ligger på hver sin side af offentlig vej og der kun er basiskortstander på den ene side. Små hundrede meter for at komme sikkert over ved nærmeste overgang for at checke ind/ud er virkelig ikke handicapvenligt.
@taf Da jeg hørte det troede jeg simpelthen, det var løgn! Men det er det så ikke.
-
@taf Da jeg hørte det troede jeg simpelthen, det var løgn! Men det er det så ikke.
@bettina Absolut ikke. Lyngby Lokal på Nærumbanen er det værste eksempel jeg har set - indtil videre...
-
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic