Jeg skal udskifte #Youtube med (f.eks)) #PeerTube.
-
-
N niels shared this topic
-
N niels moved this topic from Farvel Big Tech
-
@raaskot@mastodon.social Er du interesseret i at publicere egne videoer på peertube eller handler dit spørgsmål mere om, hvor du finder videoer på peertube, som du så kan indlejre på dine hjemmesider?
-
@raaskot@mastodon.social Er du interesseret i at publicere egne videoer på peertube eller handler dit spørgsmål mere om, hvor du finder videoer på peertube, som du så kan indlejre på dine hjemmesider?
@malte
Det første: Jeg bruger YT til at publicere egne videoer for derefter at indsætte streng i html-kode -
@malte
Det første: Jeg bruger YT til at publicere egne videoer for derefter at indsætte streng i html-kode@raaskot@mastodon.social Fedt. Så begynder det med at finde en server der virker egnet for den slags indhold du gerne vil lave. Forskellige servere har forskelligt fokus og der er større chance for at dit indhold vil blive fundet af folk med lignende interesser. Husk at du godt kan flytte server senere.
Her er et sted at søge peertube-platforme. Find en server, lav en bruger, upload din første video og prøv at indlejre den på din hjemmeside.