Godmorgen, danske Bubble
-
Godmorgen, danske Bubble
Jeg har et spørgsmål. Jeg vil gerne anskaffe mig VPN, så jeg kan se de tyske mediatheker. Men jeg er lidt bange for, at jeg så får problemer med Mit ID. Ved I noget mere om det? -
Godmorgen, danske Bubble
Jeg har et spørgsmål. Jeg vil gerne anskaffe mig VPN, så jeg kan se de tyske mediatheker. Men jeg er lidt bange for, at jeg så får problemer med Mit ID. Ved I noget mere om det?@Genstart Umiddelbart tænker jeg ikke MitID bekymrer sig om hvor du er i verden. Men hvis de gør kan man jo slåt VPN fra. Jeg bruger NordVPN, det kan installeres som browserplugin, så det kun vedrører browseren, og kan let pauseres.
-
@Genstart Umiddelbart tænker jeg ikke MitID bekymrer sig om hvor du er i verden. Men hvis de gør kan man jo slåt VPN fra. Jeg bruger NordVPN, det kan installeres som browserplugin, så det kun vedrører browseren, og kan let pauseres.
@anderslund
Virker perfekt.
-
@anderslund
Virker perfekt.
@Genstart @anderslund heller ingen problemer med MitID og VPN her
-
@Genstart @anderslund heller ingen problemer med MitID og VPN her
@mosgaard
Ja, det er rigtigt. Det har jeg også bemærket nu.
Egentlig burde jeg også hellere se danske nyhedsudsendelser og danske film og serier. Men mit dansk er ikke godt nok til det endnu. Jeg har brug for undertekster.
Det er også dumt, at mit dansk ikke er godt nok til danske podcasts. Jeg er en stor podcastfan, og jeg er mere interesseret i at lære noget om Danmark end at udsætte mig selv for den triste situation i Tyskland.
@anderslund -
@mosgaard
Ja, det er rigtigt. Det har jeg også bemærket nu.
Egentlig burde jeg også hellere se danske nyhedsudsendelser og danske film og serier. Men mit dansk er ikke godt nok til det endnu. Jeg har brug for undertekster.
Det er også dumt, at mit dansk ikke er godt nok til danske podcasts. Jeg er en stor podcastfan, og jeg er mere interesseret i at lære noget om Danmark end at udsætte mig selv for den triste situation i Tyskland.
@anderslund@Genstart @mosgaard @anderslund
Jeg bruger AntennaPod til podcasts, og der kan man sætte hastigheden ned på podcasts - det hjælper mig med mit franske. Måske det også kan hjælpe dig med danske podcasts

Edit: Jeg bruger ProtonVPN - fungerer fint!